Record Details

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
FORMATION PROFESSIONALLY SIGNIFICANT QUALITIES OF FUTURE ENGINEERS IN THE PROCESS OF PROFESSIONAL TRAINING AT THE TECHNICAL UNIVERSITY
 
Creator Кокарэва, А. М.; кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Навчально-наукового Гуманітарного інституту
Національного авіаційного університету
 
Subject фахова підготовка; інженер; професійно значущі якості; особистісні якості; технологія; інноваційні технології навчання; компетентісний викладач; технічний університет
378.147
professional training; engineer; professionally significant qualities; personal quality; technology; innovation technology training; competence-teacher Technical University

 
Description У статті висвітлено проблему формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів у процесі фахової підготовки в технічному університеті. Розглянуто тлумачення поняття «професійно значущі якості» сучасних вітчизняних та закордонних науковців, надано авторське визначення даного поняття. Розроблено технологію формування професійно значущих якостей майбутніх інженерів, яка містить чинники, сприятливі для формування вказаної технології.
In the article the problem of formation of professionally significant qualities of future engineers in the professional training at the Technical University. We consider the interpretation of the concept of «professionally important qualities» of modern domestic and foreign researchers, given the author’s definition of this concept. The technology of formation of professionally significant qualities of future engineers, which includes factors are favorable for the formation of said technology
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2016-12-06
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12410
10.18372/2411-264X.9.12410
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 77-82
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 77-82
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 77-82
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ