ДО ПИТАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ДО ПИТАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
THE ISSUE OF QUALITY TRAINING APPLICANT HIGHER EDUCATION UNDER MODERNIZATION OF EDUCATION |
|
Creator |
Жарова, О. В.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
вища технічна освіта; професійна кваліфікація; компетентнісний підхід; освітні програми; професійні стандарти; освітні програми; формування компетентності
378.001.76 higher technical education; professional qualifications; competence approach; educational programs; professional standards; educational programs; formation of competence — |
|
Description |
У статті висвітлено проблему якості підготовки здобувачів вищої освіти вищих технічних навчальних закладів, актуального використання здобутих знань, умінь та навичок у професійній діяльності. Визначено переваги впровадження професійних стандартів для ринку праці та сфери освіти, їхню роль у формуванні якісного трудового потенціалу.
In the article the problem of training quality of higher education applicants of higher technical educational institutions, the actual use of the acquired knowledge and skills in professional activities. Advantages implementing professional standards for the labor market and education and their role in shaping the quality of labor potential |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12403
10.18372/2411-264X.9.12403 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 64-67
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 64-67 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 64-67 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|