ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВСТАНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ РІВНОВАГИ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ»
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОСНОВНІ ШЛЯХИ ВСТАНОВЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ РІВНОВАГИ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ»
MAIN WAYS OF THE COMMUNICATIVE EQUILIBRIUM FIXING IN THE «TEACHER AND STUDENT» SYSTEM |
|
Creator |
Барановська, Л. В.; доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
професійно-педагогічне спілкування; комунікативна рівновага; система «викладач–студент»; комунікативні бар’єри
378:81.177 professional and pedagogical intercourse; communicative equilibrium; «teacher and student» system; communicative barriers — |
|
Description |
Статтю присвячено обґрунтуванню значення комунікативної рівноваги в системі «викладач–студент». Описано основні причини виникнення різноманітних комунікативних бар’єрів, які порушують психологічну рівновагу в педагогічному спілкуванні. Проаналізовано такі бар’єри, як «авторитет», «уникнення». Приділено увагу групі бар’єрів «нерозуміння», які виникають за низького рівня володіння мовою не її носіями чи некоректного використання її засобів носіями мови (семантичний, фонетичний, стилістичний бар’єри). Запропоновано основні шляхи, засоби запобігання випадків порушення комунікативної рівноваги в системі «викладач–студент». Основними методами, використаними для підготовки статті, є аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування комунікативної компетентності студентів, порівняння, узагальнення.
In the article general ways of the communicative equilibrium fixing in the «teacher and student» system are justified. Main reasons of appearance barriers of the communicative equilibrium fixing in this system are presented. Different types of the communicative barriers are analized, ways of its prevention and positive emotional atmosphere formation in the professional and pedagogical intercourse are proposed |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12384
10.18372/2411-264X.9.12384 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 18-22
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 18-22 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 18-22 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|