ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ, ЯКІ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ ПРИ ВИВЧЕННІ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ, ЯКІ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ ПРИ ВИВЧЕННІ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
EDUCATIONAL TECHNOLOGY OF CONTEXTUAL LEARNING, WHICH ARE IMPLEMENTED BY MEANS OF SPECIAL DISCIPLINES |
|
Creator |
Чупахін, Сергій Анатолійович; аспірант кафедри педагогіки та психології професійної освіти, Чупахін Сергій Анатолійович, доцент кафедри військової підготовки Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
контекстне навчання; педагогічні технології; спеціальні дисципліни
378.147.001.76(045) contextual learning; pedagogical technology; special disciplines — |
|
Description |
В статті визначаються суперечності між змістом навчання і вимогами, що висуваються замовниками, до майбутніх спеціалістів. З метою усунення зазначених невідповідностей виникає необхідність застосування контекстного навчання. Особливо це стосується кінцевого етапу в формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців при вивченні спеціальних дисциплін. На основі проведеного аналізу, обґрунтовуються педагогічні технології, які доцільно застосовувати при контекстному підході в організації освітнього процесу: проектні, ігрові, екскурсійно-виставкові, навчальних фірм; і їх комплексне використання. Це дозволить сформувати професійну компетентність майбутніх спеціалістів з наданням повної уяви про підприємства-представників замовника і процеси, котрі на них відбуваються.
The article deals with contradictions between the content of teaching and the requirements which are put forward for future professionals by the customers. In order to eliminate these inconsistencies there is a need for contextual learning. It is of greater importance at the final stage of formation of professional competence of future specialists while studying special subjects. Based on the analysis, the author grounds educational technologies, which should be applied in the contextual approach in the educational process: projects, games, excursions, exhibitions training company and their comprehensive use. This will enable to form the professional competence of future specialists providing complete conception of customer’s enterprises and the processes which occur there |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12361
10.18372/2411-264X.8.12361 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 130-133
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 130-133 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 130-133 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|