Record Details

ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦТВА В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦТВА В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ
TO THE PROBLEM OF FORMATION OF VALUABLE PERCEPTION OF ART AT FUTURE MUSIC TEACHERS IN THE PROCESS OF VOCAL AND CHORAL PREPARATION
 
Creator Чжан, Бо Бо; аспірант НПУ імені М.П. Драгоманова
 
Subject вокально-хорова підготовка; майбутні вчителі музики; мистецька інформація; творче мислення; художній образ; ціннісне сприйняття.
378.011.3 - 051:78
artistic information; аrtisticimage;creative thinking; future music masters;vocally-choral preparation; valued perception

 
Description Стаття присвячена аналізу шляхів дослідження проблеми формування ціннісного сприйняття мистецтва в майбутніх учителів музики у процесі вокально-хорової підготовки. Розкрито особливості та специфіка вокально-хорової роботи. У статті звертається увага на  розуміння категорії сприйняття в аспекті творчого мислення – аналітичного, яке спрямовує ситуативні переживання-сприйняття студентами колізій вокально-хорового процесу до узагальнених, аргументованих висновків.У роботі розглядаються особливості ціннісного сприйняття студентами змісту вокально-хорової підготовки в аспекті  творчої активності студента, цілеспрямованості, продуктивного творчого мислення, самостійної позиції у вирішення вокально-хорових завдань.
The article is sanctified to the analysis of ways of research of problem of forming of the valued perception of art for future music masters in the process of vocally-choral preparation. It is exposed features and specific of vocally-choral work. In the article attention applies on understanding of category of perception in the aspect of the creative thinking - analytical, that directs situation experiencing-perceptions the students of collisions of vocally-choral process to the argued conclusions generalized. The features of the valued perception are in-process examined by the students of maintenance of vocally-choral preparation in the aspect of creative activity of student, purposefulness, productive creative thinking, independent position in the decision of vocally-choral tasks
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12522
10.18372/2411-264X.10.12522
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 145-149
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 145-149
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 145-149
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ