STRUCTURE AND PROPERTIES OF DIALOGUE-QUESTIONING AS A MEANS OF FOREIGN PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATION OF ADMINISTRATIVE MANAGERS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
STRUCTURE AND PROPERTIES OF DIALOGUE-QUESTIONING AS A MEANS OF FOREIGN PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATION OF ADMINISTRATIVE MANAGERS
СТРУКТУРА ТА ВЛАСТИВОСТІ ДІАЛОГУ-РОЗПИТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМУНІКАЦІЇМАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ З АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Медведчук, А. В.; викладач кафедри англійської мови гуманітарного спрямування №3 КПІ ім. Ігоря Сікорського |
|
Subject |
dialogical unity; dialogue speech; dialogue-questioning; communicative function; professionally oriented communicative competence; training of administrative managers
— діалогічна єдність; діалогічне мовлення; діалог-розпитування; комунікативна функція; професійно орієнтована комунікативна компетентність; професійна підготовка менеджерів з адміністративної діяльності. 317. 315: 811.111:37 |
|
Description |
The article analyzes the results of the study of English professionally oriented dialogue-questioningfeaturesfor administrative managers. The features of the process of learning English professionally oriented dialogue speech of administrative managers; taking into account differences in various types of dialogical unity and communicative situations are revealed. The main types of dialogues; depending on their communicative purpose; criteria; areas of communication and communication functions are reviewed. The structure of dialogue-questioning and the most common types of dialogical unity are identified. On the basis of thestudywe defined main requirements for formation of professionally oriented English communicative competence of administrative managers
Стаття присвячена аналізу результатів дослідження особливостей англомовного професійно орієнтованого діалогу-розпитування майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності. Розкрито особливості процесу навчання англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів з адміністративної діяльності з урахуванням відмінностей у різних видах діалогічних єдностей та комунікативних ситуацій. Розглянуто основні види діалогів, залежно від їх комунікативної мети, критеріїв, сфер спілкування та комунікативних функцій. Визначено структуру діалогу-розпитування та найпоширеніші види діалогічних єдностей. На основі проведеного дослідження визначено основні вимоги до рівня сформованості англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі адміністративного менеджменту. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12513
10.18372/2411-264X.10.12513 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 97-101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 97-101 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 97-101 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|