USE OF AUTHENTIC VIDEO MATERIALS FOR THE FORMATION OF FUTURE ENGINEERS’ FOREIGN PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
USE OF AUTHENTIC VIDEO MATERIALS FOR THE FORMATION OF FUTURE ENGINEERS’ FOREIGN PROFESSIONAL COMMUNICATIVE COMPETENCE
ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ |
|
Creator |
Конопляник, Л. М.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики Національного авіаційного університету Коваленко, О. О.; викладач кафедри англійської мови технічного спрямування № 2 Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
|
Subject |
authentic video material; video sequence; civil engineer; professional foreign language communicative competence; quasi-communicative activity
— автентичний відеоматеріал; відеофрагмент; інженер-будівельник; іншомовна професійна комунікативна компетентність; квазікомунікативна діяльність 378.147: 372.881.111.1(045) |
|
Description |
The article investigates the role of authentic video materials in learning a profession-oriented foreign language in higher educational institutions by future engineers. The authors reveal the special features of using video materials in classes, determine the benefits of using authentic video materials (creation of specific language environment, increase of motivation, attention and memory development, effective learning, etc) to improve students’ competences. The paper draws attention to the criteria of the selection of video materials (authenticity, compliance with the curriculum and topics, taking into account the interests of the target audience, information novelty and relevance, compliance with regulations of speech, compliance of language material with the foreign language level, length of video clips, image sharpness and sound quality) and describes the main stages of work with videomaterials in foreign language classes
Статтю присвячено дослідженню ролі автентичних відеоматеріалів у процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування у технічних ВНЗ майбутніми інженерами-будівельниками. Автори розкривають особливості застосування відеоматеріалів на занятті, визначають переваги використання автентичних відеоматеріалів (створення специфічного мовного середовища, підвищення мотивації, розвиток уваги та пам’яті, ефективне засвоєння матеріалу та ін.) з метою вдосконалення компетенцій студентів. У роботі звернуто увагу на критерії відбору відеоматеріалів (автентичність, відповідність навчальній програмі та тематиці, врахування інтересів цільової аудиторії, новизна та актуальність інформації, відповідність нормам усного мовлення, відповідність мовного матеріалу рівню володіння іноземною мовою, врахування тривалості відеофрагменту, чіткість зображення та звуку) та описано головні етапи роботи над відеоматеріалами на заняттях з іноземної мови. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12412
10.18372/2411-264X.9.12412 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 90-96
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 90-96 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 90-96 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|