Record Details

PSYCHOLOGICAL-PEDAGOGICAL CONDITIONS OF AIRCREW PROFESSIONAL TRAINING PROCESS OPTIMIZATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PSYCHOLOGICAL-PEDAGOGICAL CONDITIONS OF AIRCREW PROFESSIONAL TRAINING PROCESS OPTIMIZATION
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ОПТИМИЗАЦИИ ПРОЦЕССА ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ ЛЕТНОГО СОСТАВА
 
Creator Задкова, О. В.; кандидат педагогічних наук, доцент кафедри льотної експлуатації,
аеродинаміки та динаміки польоту Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету
 
Subject flight safety; professional training; air cadets; preparedness; problem-based situations solving; pedagogical technology

безопасность полетов; профессиональная подготовка; курсанты-пилоты; готовность; решение проблемных ситуаций; педагогическая технология.
658.386.012:656.7
 
Description The article considers the conditions for designing the pedagogical technology of training future pilots to solve the problem situations arising in the professional activity in the process of basic training of the flight crew. These conditions comprise future pilots’ intellectual and creative development on the basis of modern technologies and teaching methods, attracting cadets to creative learning activity within the independent work, as well as widespread use of computer programs and simulators. The article highlights the fact that traditional methods and forms of aircrew professional training in relation to new aircraft operation  fail to achieve optimum effect resulting in aviation accidents and air crashes.
В статье рассмотрены условия проектирования педагогической технологии обучения будущих пилотов решению проблемных ситуаций, возникающих в профессиональной деятельности в процесс первоначальной подготовки летного состава. Эти условия предусматривают обеспечение интеллектуального и творческого развития будущих пилотов на основе современных технологий и методик обучения, привлечение курсантов к творческой учебной деятельности в рамках самостоятельной работы, а также широкое использование компьютерных программ и тренажеров. Акцентируется внимание на том, что традиционные методы и формы организации профессиональной подготовки летного состава, в связи с эксплуатацией новой авиационной техники часто оказываются недостаточно эффективными, что в свою очередь приводит к авиапроисшествиям и катастрофам.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-12-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12533
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 50-53
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 50-53
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 50-53
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ