ORGANIZATION AND METHODS OF RESEARCH OF PEDAGOGICAL CONDITIONS EFFECTIVENESS OF FORMATION OF FUTURE PILOTS’ COMMUNICATIVE SKILLS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ORGANIZATION AND METHODS OF RESEARCH OF PEDAGOGICAL CONDITIONS EFFECTIVENESS OF FORMATION OF FUTURE PILOTS’ COMMUNICATIVE SKILLS
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПІЛОТІВ |
|
Creator |
Бородова, О. В.; кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри льотної експлуатації, аеродинаміки та динаміки польоту Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету |
|
Subject |
pedagogical experiment, pedagogical conditions, communicative skills
— педагогічний експеримент; педагогічні умови; комунікативні уміння. 629.7.072.8 |
|
Description |
The article presents the characteristics of organization and methods of research of pedagogical conditions effectiveness of formation of future pilots’ communicative skills. The author reveals the task and substantiates the stages of the pedagogical experiment, and also presents the methods that were used during it. In order to compare the results of the forming experiment, the author formed equivalent groups (control and experimental) according to the following indicators: communicative skills; successfulness in the professionally-oriented disciplines; intelligence; concentration of attention; logical thinking; short - term memory. The results of the forming experiment are presented in the form of tables and figures with the distribution of levels and the Student’s t statistics
У статті представлена характеристика організації та методів дослідження ефективності педагогічних умов формування комунікативних умінь майбутніх пілотів. Автором розкрито завдання та обґрунтовано етапи педагогічного експерименту, а також представлені методи, що були використані під час нього. З метою порівняння результатів формувального експерименту автором сформовано рівноцінні групи (контрольну та експериментальну) за наступними показниками: комунікативні уміння; успішність з професійно-орієнтованих дисциплін; інтелект; концентрація уваги; логічне мислення; короткочасна пам’ять. Результати формувального експерименту представлено у вигляді таблиць та рисунків з розподілом рівнів і критерію t Стьюдента. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-04-11
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12460
10.18372/2411-264X.10.12460 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 28-33
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 28-33 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 28-33 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|