Record Details

PRICE OF STRATEGY MANAGEMENT IN INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PRICE OF STRATEGY MANAGEMENT IN INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP
ФОРМИРОВАНИЕ СТРАТЕГИИ ЦЕНОВОГО УПРАВЛЕНИЯ В МЕЖДУНАРОДНОМ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВЕ
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОВОГО УПРАВЛІННЯ У МІЖНАРОДНОМУ ПІДПРИЄМНИЦТВІ
 
Creator Ільєнко, О.В.
 
Subject international marketing pricing strategy; marketing business security
339.138:351.863(045)
международная маркетинговая ценовая стратегия; маркетинговая предпринимательская безопасность
339.138:351.863(045)
міжнародна маркетингова цінова стратегія; маркетингова підприємницька безпека
339.138:351.863(045)
 
Description  In the article formed the basic strategy price management of the competitive environment of international business space in various sectors of the world economy, taking into account their specificity as a component of the marketing business security of international level.
 В статье сформулированы основные стратегии ценового управления конкурентной средой международного бизнес-пространства в различных отраслях мирового хозяйства с учетом их особенностей как составляющей маркетинговой предпринимательской безопасности на международном уровне
 В статті сформовані  основні стратегії цінового управління конкурентним середовищем міжнародного бізнес-простору у різних галузях світового господарства з урахуванням їх особливостей як складової маркетингової підприємницької безпеки міжнародного рівня.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-12-26
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3076
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 35 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 35 (2012)
 
Language ru
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ