Record Details

Принципи управління безпекою потоків повітряного руху та пропускною здатністю в умовах невизначеності

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Принципи управління безпекою потоків повітряного руху та пропускною здатністю в умовах невизначеності
Принципы управления безопасностью потоков воздушного движения и пропускной способностью в условиях неопределенности
PRINCIPLES OF SAFETY MANAGEMENT OF AIR TRAFFIC FLOWS AND CAPACITY UNDER UNCERTAINTY CONDITIONS
 
Creator Bo, Wang; Ningbo University of Technology, Ningbo, China
Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University, Kyiv, Ukraine; Ningbo University of Technology, Ningbo, China
Chynchenko, Yuriy; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
аеронавігаційна система; безпека польотів; обслуговування повітряного руху; оцінка безпеки польотів; управління потоками повітряного руху та пропускною здатністю; фактори невизначеності
656.7.052(045)

аэронавигационная система; безопасность полетов; обслуживание воздушного движения; оценка безопасности полетов; управление потоками воздушного движения и пропускной способностью; факторы неопределенности
656.7.052(045)

aeronautical system; air traffic flow and capacity management; air traffic services; flight safety assessment; safety of flights; uncertainty factors
656.7.052(045)
 
Description Мета: Метою цього дослідження є вивчення загальних принципів управління безпекою та пропускною здатністю в аеронавігаційних системах щодо потоків повітряного руху в умовах невизначеності. У цій роботі запропоновано теоретичні основи спільної оцінки моделі невизначеності і моделі планів польоту. Методи дослідження: Для вивчення особливостей забезпечення безпеки потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності було побудовано оригінальні імовірнісні моделі, включаючи Байєсову мережу для планів польотів і модель сектора повітряного руху на основі біноміального розподілу Пуассона. Результати: Було отримано моделі для управління безпекою потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності. Розглянуто відповідний підхід для оцінки параметрів безпеки потоків повітряного руху та пропускної здатності в умовах невизначеності і Марковську модель невизначеності для плану польоту. Обговорення: Розроблено Баєсову мережу для плану польотів і модель сектора повітряного руху для управління безпекою потоків повітряного руху та пропускною здатністю в умовах невизначеності.
Целью данного исследования является изучение общих принципов управления безопасностью и пропускной способностью в аэронавигационных системах в отношении потоков воздушного движения в условиях неопределенности. В данной работе предложены теоретические основы совместной оценки модели неопределенности и модели планов полета. Методы исследования: Для изучения особенностей обеспечения безопасности потоков воздушного движения и пропускной способности в условиях неопределенности, были построены оригинальные вероятностные модели, включая байесовскую сеть для планов полетов и модель сектора воздушного движения на основе биномиального распределения Пуассона. Результаты: Были получены модели для управления безопасностью потоков воздушного движения и пропускной способности в условиях неопределенности. Рассмотрены соответствующий подход для оценки параметров безопасности потоков воздушного движения и пропускной способности в условиях неопределенности и Марковская модель неопределенности для плана полета. Обсуждение: Разработаны байесовская сеть для плана полета и модель сектора воздушного движения для управления безопасностью потоков воздушного движения и пропускной способности в условиях неопределенности
Purpose: The aim of this study is to investigate the general principles of safety and capacity management in Aeronautical systems regarding air traffic flows operations under uncertainty conditions. In this work the theoretical framework assessing at the same time both the uncertainty model and flight plans model are proposed. Methods: To study features of safety of air traffic flows and capacity under uncertainty conditions were built the original probabilistic models including Bayesian Network for flight plan and air traffic control sector model based on Poisson Binomial Distribution. Results: We obtained models for safety management of air traffic flows and capacity under uncertainty conditions. We discussed appropriate approach for estimating the parameters of safety of air traffic flows and capacity under uncertainty and Markovian uncertainty model for the flight plan. Discussion: We developed the Bayesian Network for flight plan and air traffic control sector models for safety management of air traffic flows and capacity under uncertainty conditions.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-11-14
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10904
10.18372/2306-1472.68.10904
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 68, № 3 (2016); 7-12
Вестник Национального авиационного университета; Том 68, № 3 (2016); 7-12
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 68, № 3 (2016); 7-12
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ