Record Details

НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КОНКУРЕНЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
 
Creator Командровська, В.Є.
Яценко, Є.А.
 
Subject конкуренція; стратегія; криза; конкуренция; стратегия; кризис; strategy; competition; crisis
 
Description  В статті досліджно зменшення купівельної спроможності споживачів,що призводить до зменшення об’ємів продажу змушує компанії розробляти нові програми по мінімізації затрат,змінювати цілі та пріоритети, диверсифікувати канали збуту та асортимент.  В статье следовано уменьшение покупательной способности потребителей, которая приводит к уменьшению объемов продажи вынуждает компании разрабатывать новые программы по минимизации затрат, изменять цели и приоритеты, диверсифицировать каналы сбыта и ассортимент.  In the article introduction diminishing of purchasing power of consumers, which results in diminishing of volumes of sale forces companies to develop the new programs for minimizations of expenses, to change aims and priorities, diversify ductings of sale and assortment.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2010-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/442
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 26 (2010)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 26 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 26 (2010)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ