Record Details

APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND
ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ СТОИМОСТИ БРЕНДА
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
 
Creator Кам’янецька, О.В.
 
Subject brand; value
339.138
бренд; стоимость
339.138
бренд; вартість
339.138
 
Description  The paper investigates and analyzes the most famous methodological approaches to determining the value of the brand. Identified their main advantages and disadvantages.
 В статье исследованы и проанализированы наиболее известные методологические подходы к определению стоимости бренда. Определены их основные преимущества и недостатки.
 В статті досліджено та проаналізовано найбільш відомі методологічні підходи до визначення вартості бренду. Визначені їх основні переваги та недоліки.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-12-26
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3088
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 35 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 35 (2012)
 
Language ru
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ