APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND
ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ СТОИМОСТИ БРЕНДА ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ |
|
Creator |
Кам’янецька, О.В.
|
|
Subject |
brand; value
339.138 бренд; стоимость 339.138 бренд; вартість 339.138 |
|
Description |
The paper investigates and analyzes the most famous methodological approaches to determining the value of the brand. Identified their main advantages and disadvantages.
В статье исследованы и проанализированы наиболее известные методологические подходы к определению стоимости бренда. Определены их основные преимущества и недостатки. В статті досліджено та проаналізовано найбільш відомі методологічні підходи до визначення вартості бренду. Визначені їх основні переваги та недоліки. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-26
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3088
|
|
Source |
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 35 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 35 (2012) Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 35 (2012) |
|
Language |
ru
|
|