Record Details

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЛЕЖНОГО РІВНЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
 
Creator Кучерук, Г.Ю.
Сімкова, Т.О.
 
Subject якість; аеропорт; споживачі; качество; аэропорт; потребитель; quality; the airport; a consumer
 
Description  У статті проводиться аналіз забезпечення належного рівня якості аеропортових послуг шляхом дослідження задоволення вимог споживачів через анкетування та опитування пасажирів, виявлення позитивних та негативних факторів, що визначають якість надання послуг аеропорту.  В статье проводится анализ обеспечения надлежащего уровня качества аэропортовых услуг путем исследования удовлетворения требований потребителей через анкетирование и опрос пассажиров, выявление положительных и отрицательных факторов, определяющих качество предоставления услуг аэропорта.  The article analyzes the proper quality of airport services by examining customer satisfaction through surveys and interviews of passengers, identifying positive and negative factors that determine the quality of service the airport.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2011-06-14
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/398
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 32 (2011)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 32 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 32 (2011)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ