Record Details

МАТРИЧНИЙ МЕТОД АНАЛІЗУ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЇ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МАТРИЧНИЙ МЕТОД АНАЛІЗУ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЇ
 
Creator Петровська, С.В.
Сергієнко, С.А.
 
Subject аналіз комунікаційної діяльності; синтез та оптимізація елементів маркетингових комунікацій; результуюча матриця комплексу маркетингових комунікацій; анализ коммуникационной деятельности; синтез и оптимизация элементов маркетинговых коммуникаций
 
Description  Запропоновано економіко-математичну модель аналізу інструментів комплексу маркетингових комунікацій, що дозволить шляхом оптимізації надати найвигідніших характеристик співвідношенням елементів комунікаційного звернення.  Предложена экономико-математическая модель анализа инструментов комплекса маркетинговых коммуникаций, которая позволит путем оптимизации придать наиболее выгодных характеристик соотношениям элементов коммуникационного обращения.  The article describes The mathematical model analysis of tools of complex marketing communication that will provide the most advantageous value by optimizing the performance of the elements of the marketing communication.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2012-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/427
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 33 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 33 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 33 (2012)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ