Record Details

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ
MARKETING STRATEGIES OF COMPETITIVENESS PASSENGER TRAFFIC ON THE RAILWAY UKRAINE
МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПАССАЖИРСКИХ ПЕРЕВОЗОК НА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ УКРАИНЫ
 
Creator Разумова, К.М.
 
Subject стратегія; маркетинг; конкурентоспроможність; фактор; пасажир
656.224.003.0720
strategy; marketing; competitiveness; a factor; passenger
656.224.003.0720
стратегия; маркетинг; конкурентоспособность; фактор; пассажир
656.224.003.0720
 
Description  В статті проведений аналіз стратегій для визначення рівня конкурентоспроможності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.
 The article analyzed the strategies to determine the competitiveness of passenger traffic on the railway.
 В статье проведенный анализ стратегий для определения уровня конкурентоспособности пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-12-26
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3141
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 35 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 35 (2012)
 
Language ru
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ