Record Details

ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ
 
Creator П’янкова, О.В.
 
Subject бренд; управління брендом; організаційно-економічний механізм; бренд; управление брендом; организационно-экономический механизм; brand; brand management; organizational and economic mechanism
 
Description  У статті розглянуто необхідність розробки організаційно-економічного механізму управління брендами підприємств харчової промисловості. Визначено елементи та етапи реалізації механізму управління брендами.  В статье рассмотрено необходимость разработки организационно-экономического механизмов управления брендами предприятий пищевой промышленности, выделено элементы и этапы реализации механизма управления брендами.  The article deals with the need to develop organizational and economic mechanism of the brands of the food industry. The elements and stages of implementation mechanism for managing brands.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2011-06-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/286
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 29 (2011)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 29 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 29 (2011)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ