Record Details

ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
 
Creator Гаврилко, Т.О.
Гавриленко, А.В.
 
Subject
 
Description  Проаналізована сутність і чинники, що впливають на реалізацію сучасних глобальних маркетингових стратегій. Проанализирована сущность и факторы, влияющие на реализацию современных глобальных маркетинговых стратегий. Analysed essence and factors which influence on realization of modern global marketing strategies.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2010-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/506
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 25 (2010)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 25 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 25 (2010)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ