ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
|
|
Creator |
Гаврилко, Т.О.
Гавриленко, А.В. |
|
Subject |
—
|
|
Description |
Проаналізована сутність і чинники, що впливають на реалізацію сучасних глобальних маркетингових стратегій. Проанализирована сущность и факторы, влияющие на реализацию современных глобальных маркетинговых стратегий. Analysed essence and factors which influence on realization of modern global marketing strategies.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2010-06-15
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/506
|
|
Source |
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 25 (2010)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 25 (2010) Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 25 (2010) |
|
Language |
uk
|
|