Record Details

СТРАХОВИЙ МАРКЕТИНГ В СФЕРІ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title СТРАХОВИЙ МАРКЕТИНГ В СФЕРІ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
 
Creator Соловей, Н.В.
 
Subject
 
Description  Тема статті обумовлена актуальністю та необхідністю застосування та розвитку в страхових компаніях маркетингу. Це пов’язано з тим, що можливості маркетингу дуже великі, оскільки він являє собою нову продуктивну філософію ведення бізнесу. Розширення використання маркетингу є одним з найбільш перспективних напрямків розвитку українського страхування в близькому майбутньому.  Тема статьи обусловлена актуальностью и необходимостью применения и развития в страховых компаниях маркетинга. Это связано с тем, что возможности маркетинга очень большие, поскольку он представляет собой новую продуктивную философию ведения бизнеса. Расширение использования маркетинга является одним из наиболее перспективных направлений развития украинского страхования в близком будущем.The theme of the article is conditioned actuality and necessity of application and development in the insurance companies of marketing. It is related to that marketing possibilities are very large, as he is new productive philosophy of conduct of business. Expansion of the use of marketing is one of the most perspective directions of development of Ukrainian insurance in the near future.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2010-06-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/216
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 28 (2010)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 28 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 28 (2010)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ