МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
МАРКЕТИНГО-ЛОГІСТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
|
|
Creator |
Разумова, К.М.
|
|
Subject |
пасажирські перевезення; тариф; маркетинг; логістика
УДК 656.224.003.0715 |
|
Description |
В статті здійсненний аналіз застосування маркетинго-логістичних підходів щодо формування тарифів на пасажирські перевезення. Також в даній статті запропоновані варіанти встановлення тарифів в залежності від сезону та дня тижня.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2012-11-13
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/2527
|
|
Source |
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 34 (2012)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 34 (2012) Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 34 (2012) |
|
Language |
uk
|
|