МАРКЕТИНГО-ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ОЦЕНКЕ ТРАНСПОРТНО-ЛОГИСТИЧЕСКИХ СИСТЕМ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
МАРКЕТИНГО-ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ЭКОНОМИЧЕСКОЙ ОЦЕНКЕ ТРАНСПОРТНО-ЛОГИСТИЧЕСКИХ СИСТЕМ
|
|
Creator |
Аксенов, И.М.
Литковский, А.В. |
|
Subject |
маркетинг; логістика; система; маркетинг; логистика; система; marketing; logistics; system
|
|
Description |
В статті сформовані маркетинго - логістичні підходи до економічної оцінки транспортно - логістичних систем. В статье сформированы маркетинго-логистические подходы к экономической оценке транспортно-логистических систем. In the article marketing-logistic approaches are formed to the economic evaluation of the transport-logistic systems.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2010-06-15
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/440
|
|
Source |
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 26 (2010)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 26 (2010) Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 26 (2010) |
|
Language |
uk
|
|