Record Details

THE PROCESS APPROACH TO THE ORGANIZATION OF THE COMPLEX OF MARKETING IN THE AIRLINES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE PROCESS APPROACH TO THE ORGANIZATION OF THE COMPLEX OF MARKETING IN THE AIRLINES
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В АВІАКОМПАНІЯХ
ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В АВІАКОМПАНІЯХ
 
Creator Тихонова, О. Ю.; Національний авіаційний університет
 
Subject process; process approach; complex of marketing; aviation marketing; airline;
335.678
процессный подход; комплекс маркетинга; авиационный маркетинг; авиакомпания;
658.8:629.73(045)
процес; процесний підхід; комплекс маркетингу; авіаційний маркетинг; авіакомпанія;
658.8:629.73(045)
 
Description The process approach to the organization of the complex of marketing in the airlines nowadays is explored in this article. It also analyzes the sequence of processes in the activity of airlines that influence formation of marketing-mix.
В данной статье исследовано процессный подход к формированию комплекса маркетинга в авиакомпаниях при современных условиях. Проанализирована последовательность процессов в деятельности авиакомпаний, которые влияют на формирования комплекса маркетинга.
В даній статті досліджено процесний підхід до формування комплексу маркетингу в авіакомпаніях за сучасних умов. Проаналізовано послідовність процесів в діяльності авіакомпаній, що впливають на формування комплексу маркетингу.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-06-24
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/6732
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 36 (2013)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 36 (2013)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 36 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ