Record Details

THE PROBABILITY DENSITY LOCATION OF LIGHT AIRCRAFT WITHIN AIRPORT AND THEIR DISTRIBUTION FROM RUNWAY

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE PROBABILITY DENSITY LOCATION OF LIGHT AIRCRAFT WITHIN AIRPORT AND THEIR DISTRIBUTION FROM RUNWAY
ГУСТИНИ ЙМОВІРНОСТІ РОЗМІЩЕННЯ МІСЦЬ АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ ЛЕГКИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН В ОКОЛИЦІ АЕРОПОРТІВ
ГУСТИНИ ЙМОВІРНОСТІ РОЗМІЩЕННЯ МІСЦЬ АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ ЛЕГКИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН В ОКОЛИЦІ АЕРОПОРТІВ
 
Creator Государська, І.; Національний авіаційний університет
 
Subject


aircraft accident; airport; crash; distribution; landing; landing overrun; light aircraft; probability density; public safety zone; runway; take-off; take-off overrun; third party risk; undershoot; veeroff
авіаційна подія; аеропорт; викочування; густини ймовірності; зліт; злітно-посадкова смуга; зона громадської безпеки; катастрофа; недоліт; переліт; повітряні судна легкої категорії; посадка; ризик третьої сторони; розподіл
 
Description The accident locations of light aircraft with take-off weight less 4 tones were collected. Statistical datawere taken from ADREP (ІСАО), NTSB, ALPA, Aіrclaіms, CAA-UK, ASRS, AІDS databases for 30 year period. Dynamics of accident rate was represented for light aircraft in republics of participantsAgreement of civil aviation (including Ukraine) for period from 1982 to 2009. Distributions of location ofthe light aircraft accident from runway end were determined. Bivariate and three-dimensional distributionsof location of light aircraft accident within airports were found
Проаналізовано стан безпеки польотів легких повітряних суден в цивільній авіації.Визначено двовимірний та тривимірний розподіли місць авіаційних подій легких повітрянихсуден відносно торців злітно-посадкової смуги в околиці аеропортів. Знайдено густиниймовірності розміщення місць авіаційних подій легких повітряних суден при виконаннізльоту та посадки.
Проаналізовано стан безпеки польотів легких повітряних суден в цивільній авіації.Визначено двовимірний та тривимірний розподіли місць авіаційних подій легких повітрянихсуден відносно торців злітно-посадкової смуги в околиці аеропортів. Знайдено густиниймовірності розміщення місць авіаційних подій легких повітряних суден при виконаннізльоту та посадки
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-04-01
 
Type



 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/93
10.18372/2306-1472.49.93
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 49, № 4 (2011); 119-126
Вестник Национального авиационного университета; Том 49, № 4 (2011); 119-126
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 49, № 4 (2011); 119-126
 
Language uk
 
Coverage


 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ