Record Details

FORMATION OF TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS IN THE STUDY OF GENERAL PHYSICS COURSE

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FORMATION OF TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS IN THE STUDY OF GENERAL PHYSICS COURSE
Формирование технологической компетентности будущих инженеров в процессе изучения курса общей физики
Формування технологічної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення курсу загальної фізики
 
Creator Slipukhina, Iryna; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
future engineer; general physics course; technological competence
372.862:372.853

будущий инженер; курс общей физики; технологическая компетентность
372.862:372.853

курс загальної фізики; майбутній інженер; технологічна компетентність
372.862:372.853
 
Description The article discusses the key aspects that make it possible to determine the category of “technological competence”. A structural and functional model of formation and development of future engineers through forms, means and methods of teaching physics in higher technical educational institutionare proposed. The criteria and indicators for determining the level of formation of technological competence are proposed.
Рассмотрены особенности конструкта «технологическая компетентность» – составной части общей профессиональной компетентности инженера. Проведен анализ содержания и функций компонент данной категории: когнитивной, операционно-деятельностной, рефлексивно-аналитической, ценностно-мотивационной. Определены этапы формирования технологической компетентности с использованием форм, средств, методов и технологий, характерных для дидактики дисциплины «физика». Построена структурно-функциональная модель.
Розглянуто особливості конструкта «технологічна компетентність» – складової частини загальної професійної компетентності інженера. Проведено аналіз змісту і функцій компонентів даної категорії: когнітивної, операційно-діяльнісної, рефлексивно-аналітичної, ціннісно-мотиваційної. Визначено етапи формування технологічної компетентності з використанням форм, засобів, методів і технологій, характерних для дидактики дисципліни «фізика». Побудовано структурно-функціональну модель.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-07-04
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6878
10.18372/2306-1472.59.6878
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 141-147
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 141-147
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 141-147
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ