FORMATION OF TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS IN THE STUDY OF GENERAL PHYSICS COURSE
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FORMATION OF TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEERS IN THE STUDY OF GENERAL PHYSICS COURSE
Формирование технологической компетентности будущих инженеров в процессе изучения курса общей физики Формування технологічної компетентності майбутніх інженерів у процесі вивчення курсу загальної фізики |
|
Creator |
Slipukhina, Iryna; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
|
|
Subject |
—
future engineer; general physics course; technological competence 372.862:372.853 — будущий инженер; курс общей физики; технологическая компетентность 372.862:372.853 — курс загальної фізики; майбутній інженер; технологічна компетентність 372.862:372.853 |
|
Description |
The article discusses the key aspects that make it possible to determine the category of “technological competence”. A structural and functional model of formation and development of future engineers through forms, means and methods of teaching physics in higher technical educational institutionare proposed. The criteria and indicators for determining the level of formation of technological competence are proposed.
Рассмотрены особенности конструкта «технологическая компетентность» – составной части общей профессиональной компетентности инженера. Проведен анализ содержания и функций компонент данной категории: когнитивной, операционно-деятельностной, рефлексивно-аналитической, ценностно-мотивационной. Определены этапы формирования технологической компетентности с использованием форм, средств, методов и технологий, характерных для дидактики дисциплины «физика». Построена структурно-функциональная модель. Розглянуто особливості конструкта «технологічна компетентність» – складової частини загальної професійної компетентності інженера. Проведено аналіз змісту і функцій компонентів даної категорії: когнітивної, операційно-діяльнісної, рефлексивно-аналітичної, ціннісно-мотиваційної. Визначено етапи формування технологічної компетентності з використанням форм, засобів, методів і технологій, характерних для дидактики дисципліни «фізика». Побудовано структурно-функціональну модель. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-07-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6878
10.18372/2306-1472.59.6878 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 141-147
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 141-147 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 141-147 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|