Record Details

MODELING OF AIRBORNE COLLISION AVOIDANCE SYSTEM PERFORMANCE USING MATLAB

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MODELING OF AIRBORNE COLLISION AVOIDANCE SYSTEM PERFORMANCE USING MATLAB
Моделирование работы системы предупреждения столкновений самолётов в среде MATLAB
Моделювання роботи системи попередження зіткнень літаків у середовищі MATLAB
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет
Barabanov, Yuriy; Національний авіаційний університет
Grekhov, Andrii; Національний авіаційний університет
 
Subject
collision avoidance system; modeling of aircraft approaching
629.056.8:629.735.05:621.396.933:629.783(045)

моделирование сближения самолётов; система предупреждения столкновений самолётов
629.056.8:629.735.05:621.396.933:629.783(045)

моделювання зближення літаків; система попередження зіткнень літаків
629.056.8:629.735.05:621.396.933:629.783(045)
 
Description Original software for modeling of real-time TCAS operation was developed using MATLAB. The experimental model with data exchange between onboard systems via Wi-Fi network was created. This model was used for modeling of aircraft approaching. This model can be used as a base for creation a collision avoidance system of Unmanned Air Vehicles.
В среде MATLAB разработано программное обеспечение для моделирования в режиме реального времени работы бортовой системи предепреждения столкновений. Создан макет с обменом данными между бортовыми системами с помощью Wi-Fi сети. Разработана модель для моделирования сближения самолётов, которая может быть использована в качестве базовой для создания системы предупреждения столкновений для беспилотных летательных аппаратов
У середовищі MATLAB розроблено програмне забезпечення для моделювання в режимі реального часу роботи бортової системи попередження зіткнень. Створено макет з обміном даними між бортовими системами за допомогою Wi-Fi мережі. Розроблено модель для моделювання зближення літаків, яку можна використовувати як базову для створення системи попередження зіткнень для беспілотних літальних апаратів
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-10-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5407
10.18372/2306-1472.56.5407
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 56, № 3 (2013); 13-17
Вестник Национального авиационного университета; Том 56, № 3 (2013); 13-17
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 56, № 3 (2013); 13-17
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ