Дослідження в’язкісно-температурних характеристик палива з підвишенною точкою початку кипіння (ТПК) та роботоздібністю елементів паливної системи повітряних суден на таких паливах при моделюванні низькотемпературних та гідродинамічних умовах експлуатації
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Дослідження в’язкісно-температурних характеристик палива з підвишенною точкою початку кипіння (ТПК) та роботоздібністю елементів паливної системи повітряних суден на таких паливах при моделюванні низькотемпературних та гідродинамічних умовах експлуатації
Исследование вязкостно-температурных характеристик топлив с повышенной ТНК и работоспособности элементов топливной системы воздушных судов на таких топливах при моделировании низкотемпературных и гидродинамических условий эксплуатации Investigation of viscosity and temperature characteristics of fuel with increased crystallization temperature point and serviceability of the fuel system elements of aeroplanes using such fuel, with simulation low temperature and hard hydrodynamic operati |
|
Creator |
Козаченко, А. И.; Національний авіаційний університет
Максютинский, П. Ф.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— УДК 629.7.063:629.7.083.02 — — УДК 629.7.063:629.7.083.02 — — УДК 629.7.063:629.7.083.02 |
|
Description |
Метою дослідження є виявлення в'язкісно-температурних характеристик палива з підвищеною точкою початку кипіння та роботоздібності насосних агрегатів та паливних фільтрів при моделюванні реальних температурних та гідродинамічних режимів в очікуваних умовах експлуатації паливної системи літака. Проведеними експериментальними дослідженнями встановлена ефективність гідромеханічної дії вуглеводневого палива в процесі охолодження, яка проявляється у тому, що при перемішуванні палива насосними агрегатами різке зростання в'язкості відбувається при температурах на 6 . . . 8°С нижче ніж при охолодженні палива в статичному стані
Целью исследования является определение вязкостно-температурных характеристик топлива с повышенной ТНК и работоспособности насосных агрегатов и топливных фильтров при моделировании реальных температурных и гидродинамических режимов в ожидаемых условиях эксплуатации топливной системы самолета. Проведенными экспериментальными исследованиями установлена эффективность гидромеханического действия на углеводородное топливо в процессе охлаждения, которая проявляется в том, что при перемешивании топлива насосными агрегатами резкое возрастание вязкости происходит при температурах на 6...8 °С ниже, чем при охлаждении в статическом состоянии топлива The aim of research is to determine fuel viscosity and temperature characteristics with increased CTP and serviceability of pump units and fuel filters, simulated on real temperature and hydrodynamic conditions at expected operating conditions of airplane fuel system. It was established by experiments the effect of hydromechanical action on hydrogen fuel in the process of cooling: in mixing fuel with pump units the viscosity sharp increase takes place at the temperature 6-8°C lower than it's cooled in static conditions |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
1998-01-30
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10987
10.18372/2306-1472.1.10987 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 1, № 1 (1998); 325-338
Вестник Национального авиационного университета; Том 1, № 1 (1998); 325-338 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 1, № 1 (1998); 325-338 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|