Аналіз нелінійної динаміки сучасних літаків на основі методу перетворення стану
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Аналіз нелінійної динаміки сучасних літаків на основі методу перетворення стану
Анализ нелинейной динамики современных самолетов на основе метода преобразования состояния Non-linear dynamics of advanced airframe aircraft based on state-transformation method |
|
Creator |
Chauhan, Avnish P. S.; Department of Electrical and Microelectronic Engineering Rochester Institute of Technology
Lyshevski, Sergey Edward; Department of Electrical and Microelectronic Engineering Rochester Institute of Technology |
|
Subject |
трекінг; динаміка нелінійних літаків; метод зміни стану; пропорційно-інтегральне регулювання
UDC 004.415 трекинг; динамика нелинейных самолетов; метод изменения состояния; пропорционально-интегрального регулирования UDC 004.415 tracking control; nonlinear aircraft dynamics; state-transformation method; proportional-integral control UDC 004.415 |
|
Description |
Розглянуто питання нелінійної динаміки, оптимізації та керування поздовжніми і бічними рухами літальних апаратів. Для вдосконалених планерів при наявності багатьох керуючих поверхонь неможливо лінеаризувати і розділити поздовжню і бічну динаміку. Виконано нелінійний аналіз системи керування. Для прийнятого планера і схем керування досліджено концепцію робастного проектування. Узгоджене проектування застосовується з мінімальними спрощеннями і припущеннями. Перевірено висновки і продемонстровано під час вирішення практичних завдань. Запропонований метод проектування можна здійснити майже в реальному часі, завдяки концептуальній послідовності, робастності, обчислювальній та алгоритмічній ефективності. Запропонована концепція ефективна у разі проектування систем автоматичного літаководіння та керування польотом
Рассмотрены вопросы нелинейной динамики, оптимизации и управления продольными и боковыми движениями летательных аппаратов. Для усовершенствованных планеров при наличии многих управляющих поверхностей невозможно линеаризовать и разделить продольную и боковую динамику. Выполнен нелинейный анализ системы управления. Для принятого планера и схем управления исследована концепция робастного проектирования. Согласованное проектирование применяется с минимальными упрощениями и допущениями. Проверены выводы и продемонстрированы при решении практических задач. Предложенный метод проектирования может быть осуществлен почти в реальном времени, благодаря концептуальной последовательности, робастности, вычислительной и алгоритмической эффективности. Предложенная концепция эффективна при проектировании систем автоматического самолетовождения и управления полетом This paper focuses on nonlinear dynamics, optimization and control of longitudinal and lateral dynamics of flight vehicles. For advanced airframes and multiple control surfaces, it is impossible to linearize and decouple longitudinal and lateral dynamics. Nonlinear analysis and control are performed. For a given enabling airframe and control schemes, a robust design concept is researched. A consistent design is applied with a minimum level of simplifications and assumptions. Our findings are verified and demonstrated for practical problems. The reported design enables near-real-time implementation due to conceptual consistency, robustness, computational efficiency and algorithmic effectiveness. The proposed conceptis effective in design of flight control and management systems |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-02-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/5719
10.18372/1990-5548.34.5719 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 4, № 34 (2012); 64-74
Электроника и системы управления; Том 4, № 34 (2012); 64-74 Електроніка та системи управління; Том 4, № 34 (2012); 64-74 |
|
Language |
en
|
|