Record Details

Проектування системи з двома ступенями свободи для інерціальної стабілізованої платформи

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Проектування системи з двома ступенями свободи для інерціальної стабілізованої платформи
Проектирование системы с двумя степенями свободы для управления инерциальной стабилизированной платформой
Design of two-degree-of-freedom system for control by inertially stabilized platform
 
Creator Sushchenko, O. A.; National Aviation University
 
Subject інерціальні стабілізовані платформи; система з двома ступенями свободи; структурний робас- тний синтез; гіроскопічні прилади; наземні рухомі об’єкти
UDC 629.3.025.2
информационно-измерительные устройства; робастные системы; структурный синтез; гиро- скопические устройства; метод смешанной чувствительности
UDC 629.3.025.2
Inertially stabilized platforms; two-degree-of-freedom system; structural robust synthesis; gyro devices; ground vehicles
UDC 629.3.025.2
 
Description Розглянуто проблему проектування робастної системи з двома ступенями свободи для керування інерціальнимистабілізованими платформами, що функціонують на рухомих об’єктах в складних умовах реальної експлуатації.Запропоновано узагальнений оптимізаційний функціонал з урахуванням функцій чутливості за координатнимизбуреннями та перешкодами вимірювань. Визначено математичний опис робастного регулятора у просторістанів. Представлено результати моделювання
Рассмотрена проблема проектирования робастной системы с двумя степенями свободы для управления инерциальными стабилизированными платформами, которые функционируют на подвижных объектах в сложныхусловиях реальной эксплуатации. Определен обобщенный оптимизационный функционал с учетом координатных возмущений и помех измерений. Создано математическое описание робастного контроллера в пространстве состояний. Представлены результаты моделирования
The problem of design of robust two-degree-of-freedom systems for control by the inertiallystabilized platforms functioned at vehicles in the difficult conditions of real operation is considered. Thegeneralized optimization functional taking into consideration the functions of sensitivity by the coordinatedisturbances and noise measurements is obtained. The robust controller mathematical description in thestate space was determined. The simulation results are represented
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-09-22
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/8813
10.18372/1990-5548.42.8813
 
Source Electronics and Control Systems; Том 4, № 42 (2014); 62-69
Электроника и системы управления; Том 4, № 42 (2014); 62-69
Електроніка та системи управління; Том 4, № 42 (2014); 62-69
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ