НОВІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИЧИН АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ ТА ІНЦИДЕНТІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
НОВІ ПІДХОДИ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИЧИН АВІАЦІЙНИХ ПОДІЙ ТА ІНЦИДЕНТІВ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ
New approaches to the classification of causes of aviation accidents and incidents as an effective means of improving safety Новые подходы к классификации причин авиационных происшествий и инцидентов как эффективное средство повышения безопасности полетов |
|
Creator |
Луппо, O.Є.
Алєксєєв, О.М. |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Розглянуто класифікацію авіаційних подій та інцидентів, що дає змогу оцінити питому частку кожної структури в зниженні безпеки польоті. Виявлено головні причини та частоту повторюваності авіаційних подій та інцидентів. Оцінено ефективність раніше розроблених профілактичних заходів щодо попередження однотипних авіаційних подій та інцидентів у майбутньому.
Classification of accidents and incidents makes principle of hieratic collateral subordination, which determines separate classification of direct and main reasons that enables to estimate weight destiny of every structure in the decline of safety flight and expose most bottleneck in the aviation system. Exposure of main reasons and frequency of their repetition, for a concrete period, allows to define the role of each components in the decline of safety of flights and estimate efficiency of the before developed prophylactic measures from warning of the same type aviation events and incidents in a future. Рассмотрены классификация авиационных происшествий и инцидентов, что позволяет оценить удельную долю каждой структуры в снижении безопасности полете. Выявлены основные причины и частоту повторяемости авиационных происшествий и инцидентов. Оценена эффективность ранее разработанных профилактических мероприятий по предупреждению однотипных авиационных происшествий и инцидентов в будущем. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2007-03-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1490
10.18372/2306-1472.33.1490 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 33, № 3-4 (2007); 20-23
Вестник Национального авиационного университета; Том 33, № 3-4 (2007); 20-23 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 33, № 3-4 (2007); 20-23 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|