Record Details

Оцінка ефективності використання екранів для зниження впливу шуму літаків

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Оцінка ефективності використання екранів для зниження впливу шуму літаків
Оценка эффективности использования экранов для снижения воздействия шума самолетов
Evaluation of the efficiency of the shields for reduction of airplane noise effects
 
Creator Шило, В. Ф.; Національний авіаційний університет
Картышев, O. A.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 629.7.01: 533.6


УДК 629.7.01: 533.6


UDC 629.7.01: 533.6
 
Description Акустичний екран - один з найефективніших засобів зниження дії шуму транспортних джерел, у тому числі й авіаційних, використання яких у світовій практиці знайшло досить широке впровадження. Акустична ефективність екранів залежить від багатьох факторів, тому на стадії проектування необхідно використовувати складні методичні та обчислювальні засо­би їхнього обґрунтовування
Акустический экран - одно из наиболее эффективных средств снижения воздействия шума транспортных источников, в том числе и авиационных. Их использование уже нашло в мировой практике достаточно большое распространение. Акустическая эффективность эк­ранов зависит от множества факторов, поэтому на стадии проектирования необходимо ис­пользовать сложные методические и вычислительные средства их обоснования
Acoustic shield is one of the most effective means for reduction of transport noise effect, avia­tion included. Noise shields are widely used in world practice. Acoustic efficiency of shields depends on many factors, therefore it is necessary to use, on the designing stage, complicated methodical and computer means for their substantiation
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 1999-09-26
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/9438
10.18372/2306-1472.3.9438
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 3, № 2 (1999); 292-297
Вестник Национального авиационного университета; Том 3, № 2 (1999); 292-297
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 3, № 2 (1999); 292-297
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ