Record Details

Моделі оптимального управління міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Моделі оптимального управління міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями
Модели оптимального управления междугородными автобусными пассажирскими перевозками
The optimal control models of interurban bus transport
 
Creator Medvedev, M. G.; National University of food technologies
Oleschenko, L. M.; National University of food technologies
 
Subject математичне програмування; оптимізація; вартість; автотранспортне підприємство; автобуси; міжміський транспорт; оптимальний план
UDC 004:656.614.2
математическое программирование; оптимизация; стоимость; автотранспортное предпри- ятие; автобусы; междугородний транспорт; оптимальный план
UDC 004:656.614.2
Mathematical programming; optimization; cost; motor company; buses; intercity transportation; optimal plan
UDC 004:656.614.2
 
Description Описано моделі для розрахунку кількості автобусів різних типів залежно від змінного пасажиропотоку в часі і заданого інтервалу руху транспортних засобів. У моделі мінімізації витрат автотранспортного підприємства враховується оптимальний для перевізника і пасажира інтервал руху автобусів на маршруті. Проаналізовано вплив швидкості руху транспортних засобів на загальні витрати автотранспортного підприємства. Запропоновані моделі можуть використовуватися для ухвалення ефективних управлінських рішень щодо організації роботи рухомого складу для підприємств пасажирського транспорту
Описаны модели для расчета количества автобусов разных типов в зависимости от переменного пассажиропотока во времени и заданного интервала движения транспортных средств. В модели минимизации расходов автотранспортного предприятия учитывается оптимальный для перевозчика и пассажира интервал движения автобусов на маршруте. Проанализировано влияния скорости движения транспортных средств на общие издержки автотранспортного предприятия. Предложенные модели могут использоваться для принятия эффективных управленческих решений относительно организации работы подвижного состава для предприятий пассажирского транспорта
The models for calculating the number of buses of different types depending on the variable passenger time and a specified interval of vehicles, minimizing the expenses of motor company which is considered to be optimal for the carrier and the passenger range of buses on the route. Analysing the influence of the speed of vehicles on the total costs of motor transport enterprises. The proposed model can be used to make effective management decisions regarding the organization of the rolling stock for enterprises passenger transport
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-10-09
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7339
10.18372/1990-5548.39.7339
 
Source Electronics and Control Systems; Том 1, № 39 (2014); 85-90
Электроника и системы управления; Том 1, № 39 (2014); 85-90
Електроніка та системи управління; Том 1, № 39 (2014); 85-90
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ