Моделі оптимального управління міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Моделі оптимального управління міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями
Модели оптимального управления междугородными автобусными пассажирскими перевозками The optimal control models of interurban bus transport |
|
Creator |
Medvedev, M. G.; National University of food technologies
Oleschenko, L. M.; National University of food technologies |
|
Subject |
математичне програмування; оптимізація; вартість; автотранспортне підприємство; автобуси; міжміський транспорт; оптимальний план
UDC 004:656.614.2 математическое программирование; оптимизация; стоимость; автотранспортное предпри- ятие; автобусы; междугородний транспорт; оптимальный план UDC 004:656.614.2 Mathematical programming; optimization; cost; motor company; buses; intercity transportation; optimal plan UDC 004:656.614.2 |
|
Description |
Описано моделі для розрахунку кількості автобусів різних типів залежно від змінного пасажиропотоку в часі і заданого інтервалу руху транспортних засобів. У моделі мінімізації витрат автотранспортного підприємства враховується оптимальний для перевізника і пасажира інтервал руху автобусів на маршруті. Проаналізовано вплив швидкості руху транспортних засобів на загальні витрати автотранспортного підприємства. Запропоновані моделі можуть використовуватися для ухвалення ефективних управлінських рішень щодо організації роботи рухомого складу для підприємств пасажирського транспорту
Описаны модели для расчета количества автобусов разных типов в зависимости от переменного пассажиропотока во времени и заданного интервала движения транспортных средств. В модели минимизации расходов автотранспортного предприятия учитывается оптимальный для перевозчика и пассажира интервал движения автобусов на маршруте. Проанализировано влияния скорости движения транспортных средств на общие издержки автотранспортного предприятия. Предложенные модели могут использоваться для принятия эффективных управленческих решений относительно организации работы подвижного состава для предприятий пассажирского транспорта The models for calculating the number of buses of different types depending on the variable passenger time and a specified interval of vehicles, minimizing the expenses of motor company which is considered to be optimal for the carrier and the passenger range of buses on the route. Analysing the influence of the speed of vehicles on the total costs of motor transport enterprises. The proposed model can be used to make effective management decisions regarding the organization of the rolling stock for enterprises passenger transport |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-09
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7339
10.18372/1990-5548.39.7339 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 1, № 39 (2014); 85-90
Электроника и системы управления; Том 1, № 39 (2014); 85-90 Електроніка та системи управління; Том 1, № 39 (2014); 85-90 |
|
Language |
en
|
|