Робастна система керування беспілотним літальнім апаратом з програмним забезпеченням коефіцієнтів підсилення
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Робастна система керування беспілотним літальнім апаратом з програмним забезпеченням коефіцієнтів підсилення
Робастная система управления беспилотным летательным аппаратом с программным обеспечением коэффициентов усиления Robust gain-scheduled control for unmanned aerial vehicles |
|
Creator |
Nadsadna, О. I.; ДП «Антонов»
|
|
Subject |
програмне забезпечення коефіцієнтів підсилення; лінійні матричні нерівності; робастність; безпілотний літальний апарат
UDC 629.735.33-519 программное обеспечение коэффициентов усиления; линейные матричные неравенства; робастность; беспилотный летательный аппарат UDC 629.735.33-519 Gain scheduling; linear matrix inequalities; robustness; unmanned aerial vehicle UDC 629.735.33-519 |
|
Description |
Льотна динаміка сучасного літака, яка характеризується високим рівнем нелінійності і варіюється в широкому робочому діапазоні експлуатації об’єкта, ускладнює завдання забезпечення необхідних характеристик зворотного зв’язку з простим регулятором. Розглянуто синтез регулятора з програмним забезпеченням коефіцієнтів посилення для системи із змінними параметрами за допомогою апарату лінійних матричних нерівностей. Отриманий регулятор гарантує ефективне керування безпілотним літальним апаратом під впливом зовнішніх обурень в робочому діапазоні експлуатації об'єкту. Процедура синтезу проілюстрована на прикладі бічного каналу безпілотного літального апарату
Летная динамика современного самолета, которая характеризуется высоким уровнем нелинейности и варьируется в широком рабочем диапазоне эксплуатации объекта, усложняет задачу обеспечения необходимых характеристик обратной связи с простым регулятором. Рассмотрен синтез регулятора с программным обеспечениемкоэффициентов усиления для системы с переменными параметрами с помощью аппарата линейных матричныхнеравенств. Полученный регулятор гарантирует эффективное управление беспилотным летательным аппаратомпод воздействием внешних возмущений в рабочем диапазоне эксплуатации объекта. Процедура синтеза приведена на примере бокового канала беспилотного летательного аппарата The flight dynamics of a modern aircraft are highly nonlinear and vary over the wide flightenvelope of the aircraft. This fact makes it difficult for a single controller to achieve the desired closedloopspecifications. This paper considers gain-scheduling successive loop control design for linear parameter-varying system in terms of linear matrix inequalities. The obtained controller guarantees an efficientunmanned aerial vehicle’s control under external disturbances within the flight envelope. The designprocedure is illustrated by a case study of unmanned aerial vehicle lateral channel control |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-04-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/11207
10.18372/1990-5548.48.11207 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 2, № 48 (2016); 50-57
Электроника и системы управления; Том 2, № 48 (2016); 50-57 Електроніка та системи управління; Том 2, № 48 (2016); 50-57 |
|
Language |
en
|
|