Record Details

Активна відмовостійка система для збереження керованості та стійкості літака в несприятливих умовах польоту

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Активна відмовостійка система для збереження керованості та стійкості літака в несприятливих умовах польоту
Активная отказоустойчивая система для сохранения управляемости и устойчивости самолета в неблагоприятных условиях полета
The active fault tolerant control system for proceeding controllability and stability airplane under adverse flight conditions
 
Creator Shevchuk, D. O.; National Aviation University
 
Subject літак; втрата керованості; система управління; несприятливі умови польоту; стійкість і керованість; активна відмовостійка система; привід; датчик; відмова
UDC 629.735.015.7.2:656.7.08
самолет; потеря управляемости; система управления; неблагоприятные условия полета; ус- тойчивость и управляемость; активная отказоустойчивая система; привод; датчик; отказ
UDC 629.735.015.7.2:656.7.08
Airplane; loss-of-control; control system; adverse flight conditions; stability and controllability; reconfiguration; active fault tolerant control system; actuator; sensor; failure
UDC 629.735.015.7.2:656.7.08
 
Description Наведено порівняльний аналіз статистичних даних виникнення особливих ситуацій у польоті. Обґрунтовано можливість застосування системних методів параметричної та структурної реконфігурації керуючих поверхонь для запобігання переходу поточної польотної ситуації у катастрофічну. Представлено структурну схему активної відмовостійкої системи керування
Приведен сравнительный анализ статистических данных возникновения особых ситуаций в полете. Обоснована возможность применения системных методов параметрической и структурной реконфигурации управляющих поверхностей для предотвращения перехода сложившейся полетной ситуации в катастрофическую. Представлена структурная схема активной отказоустойчивой системы управления
The article gives comparative analysis of the statistics adverse flight conditions in flight. Possibilityof application of system methods parametric and structural reconfiguration in order to prevent the current flight situation in catastrophic is examined. The active fault tolerant control system is given in the article
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-10-09
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7327
10.18372/1990-5548.39.7327
 
Source Electronics and Control Systems; Том 1, № 39 (2014); 33-36
Электроника и системы управления; Том 1, № 39 (2014); 33-36
Електроніка та системи управління; Том 1, № 39 (2014); 33-36
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ