The method of analysis of freliability of frequency pressure sensor for systems of air signals of aircraft
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
The method of analysis of freliability of frequency pressure sensor for systems of air signals of aircraft
Метод анализа безотказности частотного датчика давления для системы воздушных сигналов самолета Метод аналізу безвідмовності частотного датчика тиску для системи повітряних сигналів літака |
|
Creator |
Nechyporenko, O. M.; Київський політехнічний інститут
|
|
Subject |
System of aircraft air signals; parametric failure criterion; reliability; frequency sensor
UDC 681.5.015 система воздушных сигналов; параметрический критерий отказа; надежность; частотный датчик UDC 681.5.015 система повітряних сигналів; параметричний критерій відмови; надійність; частотний датчик UDC 681.5.015 |
|
Description |
The system’s of air signals reliability calculating method is based on robust criterion of system failure; criterion takes into account the physical processes of degradation of system during its operation the normalization subajustment next time (duration of turnaround period) and calculate the system transition since the launch of its operation until the loss of parametric (robust) resistance, which limits the permissible value of the assigned resource in its design
Предложена методика расчета безотказности системы воздушных сигналов с частотными датчиками давления на основе робастного критерия отказа системы; критерий позволяет учесть процесы физической деградации системы воздушных сигналов во время ее эксплуатации при нормировании времени последующего подрегулирования (длительности межремонтного периода) и рассчитать время перехода системы с начала ее функционирования до момента потери параметрической (робастной) устойчивости, ограничивающее допускаемое значение назначенного ресурса системы воздушных сигналов при ее проектировании Запропоновано методику розрахунку безвідмовності системи повітряних сигналів з частотними датчиками тиску на основі робастного критерію відмови системи; критерій дозволяє враховувати процеси фізичної деградації системи повітряних сигналів під час її експлуатації при нормуванні часу наступного підрегулювання (тривалості міжремонтного періоду) і розраховувати час переходу системи з початку її функціонування до моменту втрати параметричної (робастної) стійкості, що обмежує допустиме значення призначеного ресурсу системи повітряних сигналів під час її проектування |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-09-27
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7787
10.18372/1990-5548.41.7787 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 3, № 41 (2014); 41-46
Электроника и системы управления; Том 3, № 41 (2014); 41-46 Електроніка та системи управління; Том 3, № 41 (2014); 41-46 |
|
Language |
en
|
|