Algorithm project weight calculation aircraft
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Algorithm project weight calculation aircraft
Алгоритмы планирования весовых расчетов самолета АЛГОРИТМИ ПЛАНУВАННЯ ВАГОВИХ РОЗРАХУНКІВ ЛІТАКА |
|
Creator |
Абрамова, Г. В.; Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова, ДП «Антонов»
Конотоп, Д. І.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» |
|
Subject |
—
aircraft design; CAD/CAM/CAE-environment; control parametric model weight design; scheduling algorithm 681.3.06:629.735.33.013 — алгоритм планирования; весовое проектирования; проектирование самолета; управляющая параметрическая модель; CAD/CAM/CAE-среда 681.3.06:629.735.33.013 — алгоритм планування; вагове проектування; керувальна параметрична модель; проектування літака; CAD/CAM/CAE-середовище 681.3.06:629.735.33.013 |
|
Description |
The paper describes the process of a complex technical object design on the example of the aircraft, using information technology such as CAD/CAM/CAE-systems, presents the basic models of aircraft which are developed in the process of designing and reflect the different aspects of its structure and function. The idea of control parametric model at complex technical object design is entered, which is a set of initial data for the development of design stations and enables the optimal complex technical object control at all stages of design using modern computer technology. The paper discloses a process of weight design, which is associated with all stages of development aircraft and its production. Usage of a scheduling algorithm that allows to organize weight calculations are carried out at various stages of planning and weighing options to optimize the use of available database of formulas and methods of calculation
Описан процесс проектирования сложного технического объекта на примере самолета. Использованы такие информационные технологии, как CAD/CAM/CAE-системы. Рассмотрены основные модели самолета, которые разрабатываются в процессе его проектирования и отображают разные аспекты его структуры и функционирования. Введено понятие управляющей параметрической модели при проектировании сложного технического объекта, которая представляет собой совокупность исходных конструкторских данных для разработки сложного технического объекта и обеспечивает возможность оптимального управления сложным техническим объектом на всех этапах проектирования с использованием современных компьютерных информационных технологий. Раскрыт процесс весового проектирования, связанный со всеми этапами разработки самолета и его производства. Представлено использование алгоритма планирования, позволяющего упорядочивать весовые расчеты на разных этапах весового планирования и проводить оптимизацию вариантов использования имеющихся в базе данных формул и методик расчета. Описано процес проектування складного технічного об’єкта на прикладі літака з використанням таких інформаційних технологій, як CAD/CAM/CAE-системи. Розглянуто основні моделі літака, які розробляються в процесі його проектування і відображують різні аспекти його структури та функціонування. Уведено поняття керувальної параметричної моделі під час проектування складного технічного об’єкта, яка являє собою сукупність початкових конструкторських даних для розроблення складного технічного об’єкта і забезпечує можливість оптимального керування складним технічним об’єктом на всіх етапах проектування з використанням сучасних комп’ютерних інформаційних технологій. Розкрито процес вагового проектування, який пов’язаний із всіма етапами розроблення літака і його виробництва. Подано використання алгоритму планування, що дозволяє упорядковувати вагові розрахунки на різних етапах вагового планування та проводити оптимізацію варіантів використання наявних в базі даних формул і методик розрахунку |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-07-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5438
10.18372/2306-1472.55.5438 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 129-135
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 129-135 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 129-135 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|