Algorithm of inertial navigation system correction on the bases of range information
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Algorithm of inertial navigation system correction on the bases of range information
Алгоритм корекции инерциальной навигационной системы на основе дальномерной информации АЛГОРИТМ КОРЕКЦІЇ ІНЕРЦІАЛЬНОЇ НАВІГАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ДАЛЕКОМІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ |
|
Creator |
Мухіна, М.П.; Інститут аерокосмічних систем управління, НАУ
Седень, І.В.; Інститут аерокосмічних систем управління, НАУ Рибак, Н.П.; Інститут аерокосмічних систем управління, НАУ Гаврилюк, Р.Г.; Інститут аерокосмічних систем управління, НАУ Краснов, А.И.; Інститут аерокосмічних систем управління, НАУ |
|
Subject |
—
— інерціальна навігаційна система; кореляційно-екстремальна навігаційна система; супутникова навігаційна система; фільтр Калмана; рекурентно-пошукове оцінювання |
|
Description |
In the work possibilities of correction of inertial navigation systems from correlation-extremal navigation systems, which work with use of field of place’s relief, are examined. Recurrent-search method was used for correlation-extremal navigation systems, Kalman filtering was chosen for evaluation of field’s relief. It is shown that the accuracy of evaluation and correction increases significantly, especially during continuous and simultaneous use of system.
Рассмотрено возможности корекции инерциальных навигационных систем от кореляционно-экстремальных навигационных систем, которые работают по полю рельефа местности. Для кореляционно-экстремальных навигационных систем использован рекурентно-поисковый способ, для оценки поля рельефа выбрано фильтрацию Калмана. Показано, что точность оценивания и корекции значительно увеличивается, особенно при непрерывном и одновременном использовании системы. Розглянуто можливість корекції інерціальних навігаційних систем від кореляційно-екстремальної навігаційної системи, що працює за полем рельєфу місцевості. Для кореляційно-екстремальних навігаційних систем використано рекурентно-пошуковий метод, для оцінювання поля рельєфу обрано фільтрацію Калмана. Показано, що точність оцінювання і корекції значно підвищується, особливо в разі неперервного та одночасного використання системи. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-06
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/934
10.18372/1990-5548.31.934 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 1, № 31 (2012)
Электроника и системы управления; Том 1, № 31 (2012) Електроніка та системи управління; Том 1, № 31 (2012) |
|
Language |
uk
|
|