Синтез системи управління польотом за допомогою апарату лінійних матричних нерівностей
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Синтез системи управління польотом за допомогою апарату лінійних матричних нерівностей
Синтез системы управления полетом с помощью аппарата линейных матричных неравенств Flight control system design via lmi-approach |
|
Creator |
Komnaska, Marta M.; National Aviation University
|
|
Subject |
безпілотний літальний апарат; гасіння збурень; неструктуровані зовнішні збурення; робастність; стабілізація літального апарата; статичний зворотний зв’язок за виходом
UDC 629.735.33-519 беспилотный летательный аппарат; гашение возмущений; неструктурированные внешние возмущения; робастность; стабилизация летательного аппарата; статическая обратная связь по выходу UDC 629.735.33-519 aircraft control; disturbance attenuation; external disturbances; linear matrix inequality; robustness; static output feedback; unmanned aerial vehicle UDC 629.735.33-519 |
|
Description |
Запропоновано нову процедуру синтезу статичного зворотного зв’язку за виходом на основі апарату лінійних матричних нерівностей. Показано, що управління забезпечує стабілізацію безпілотного літального апарата під час виконання льотного завдання в умовах дії на нього зовнішніх неструктурованих збурень. Дослідження проведено на прикладі управління поздовжнім рухом безпілотного літального апарата
Предложена новая процедура синтеза статической обратной связи по выходу на основе аппарата линейных матричных неравенств. Показано, что управление обеспечивает стабилизацию беспилотного летательного аппарата во время выполнения летного задания в условиях действия на него внешних неструктурированных возмущений. Исследование проведено на примере управления продольным движением беспилотного летательного аппарата A contemporary approach of flight control system design via static output feedback design is proposed. The static output feedback is formulated in terms of linear matrix inequalities. The obtained solution guarantees stabilization of unmanned aerial vehicle during flight mission. During flight envelope the unmanned aerial vehicle is subjected to the external stochastic disturbances. The efficiency of the proposed approach is illustrated by a case study of unmanned aerial vehicle longitudinal motion |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-10-21
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/6350
10.18372/1990-5548.37.6350 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 3, № 37 (2013); 49-52
Электроника и системы управления; Том 3, № 37 (2013); 49-52 Електроніка та системи управління; Том 3, № 37 (2013); 49-52 |
|
Language |
en
|
|