Record Details

Синтез системи управління польотом за допомогою апарату лінійних матричних нерівностей

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Синтез системи управління польотом за допомогою апарату лінійних матричних нерівностей
Синтез системы управления полетом с помощью аппарата линейных матричных неравенств
Flight control system design via lmi-approach
 
Creator Komnaska, Marta M.; National Aviation University
 
Subject безпілотний літальний апарат; гасіння збурень; неструктуровані зовнішні збурення; робастність; стабілізація літального апарата; статичний зворотний зв’язок за виходом
UDC 629.735.33-519
беспилотный летательный аппарат; гашение возмущений; неструктурированные внешние возмущения; робастность; стабилизация летательного аппарата; статическая обратная связь по выходу
UDC 629.735.33-519
aircraft control; disturbance attenuation; external disturbances; linear matrix inequality; robustness; static output feedback; unmanned aerial vehicle
UDC 629.735.33-519
 
Description Запропоновано нову процедуру синтезу статичного зворотного зв’язку за виходом на основі апарату лінійних матричних нерівностей. Показано, що управління забезпечує стабілізацію безпілотного літального апарата під час виконання льотного завдання в умовах дії на нього зовнішніх неструктурованих збурень. Дослідження проведено на прикладі управління поздовжнім рухом безпілотного літального апарата
Предложена новая процедура синтеза статической обратной связи по выходу на основе аппарата линейных матричных неравенств. Показано, что управление обеспечивает стабилизацию беспилотного летательного аппарата во время выполнения летного задания в условиях действия на него внешних неструктурированных возмущений. Исследование проведено на примере управления продольным движением беспилотного летательного аппарата
A contemporary approach of flight control system design via static output feedback design is proposed. The static output feedback is formulated in terms of linear matrix inequalities. The obtained solution guarantees stabilization of unmanned aerial vehicle during flight mission. During flight envelope the unmanned aerial vehicle is subjected to the external stochastic disturbances. The efficiency of the proposed approach is illustrated by a case study of unmanned aerial vehicle longitudinal motion
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-10-21
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/6350
10.18372/1990-5548.37.6350
 
Source Electronics and Control Systems; Том 3, № 37 (2013); 49-52
Электроника и системы управления; Том 3, № 37 (2013); 49-52
Електроніка та системи управління; Том 3, № 37 (2013); 49-52
 
Language en
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ