Робастні властивості l1-оптімального автопілоту бічного руху ПІ-типу
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Робастні властивості l1-оптімального автопілоту бічного руху ПІ-типу
Robustness properties of the l1-optimal lateral autopilot of pi type Свойства робастности l1-оптимального автопилота бокового движения ПИ-типа |
|
Creator |
Azarskov, V. N.; Національний авіаційний університет
Zhiteckii,, L. S.; Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України Pilchevsky, A. Yu.; Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України Solovchuk, K. Yu.; Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України і МОН України |
|
Subject |
літальний апарат; динаміка бічного руху; цифрова система керування; дискретній час; стійкість; l1-оптімізація; робастність
UDC 681.5 Aircraft; lateral dynamics; digital control system; discrete time; stability; l1-optimization; robustness UDC 681.5 летательный аппарат, динамика бокового движения, цифровая система управления, дис- кретное время, устойчивость, l1-оптимизация, робастность UDC 681.5 |
|
Description |
Розглянуто задачу побудови l1-оптімального цифрового автопілоту, необхідного для керування креном деякоголітального апарату за наявності довільних невимірювальних збурень. Автопілот має забезпечувати бажане керування бічним рухом шляхом мінімізації верхньої межі абсолютного значення різниці між заданим й істиннимкутом крену. Це здійснюється двома цифровими l1-оптімальними регуляторами ПІ-типу. Головний результат полягає у встановленні того факту, що автопілот може бути робастним за наявності параметричних і непараметричних невизначеностей
This paper deals with the design of the l1-optimal digital autopilot needed to control of the rollfor an aircraft under an arbitrary unmeasured disturbances. This autopilot has to achieve a desired lateralmotion control via minimizing the upper bound on the absolute value of the difference between the givenand true roll angles. It is ensured by means of the two digital l1-optimal controllers of PI type. The mainresult consists in establishing the fact that the autopilot can be robust in the presence of parametric andnonparametric uncertainties Рассмотрена задача построения l1-оптимального цифрового автопилота, необходимого для управления креном некоторого летального аппарата при произвольных неизмеряемых возмущениях. Автопилот должен обеспечивать желаемое управление боковым движением путем минимизации верхней границы абсолютного значения разности между заданным и истинным углом крена. Это осуществляется двумя цифровыми l1-оптимальными регуляторами ПИ-типа. Главный результат заключается в установлении того факта, что автопилот может быть робастным при наличии параметрических и непараметрических неопределенностей |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-09-26
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/11239
10.18372/1990-5548.49.11239 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 3, № 49 (2016); 59-65
Электроника и системы управления; Том 3, № 49 (2016); 59-65 Електроніка та системи управління; Том 3, № 49 (2016); 59-65 |
|
Language |
en
|
|