Didactic formalization of modern systems of education: features and models
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Didactic formalization of modern systems of education: features and models
Дидактическая формализация современных обучающих систем: особенности и модели ДИДАКТИЧНІ ФОРМАЛІЗАЦІЇ СУЧАСНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМ: ОСОБЛИВОСТІ Й МОДЕЛІ |
|
Creator |
Нечаев, В.В.
Панченко, В.М. Комаров, А.И. |
|
Subject |
—
качество обучения; дидактические системы; пространство логических кубов; уровни усвоения знаний; возможностная оценка — — — |
|
Description |
Various approaches to monitoring the quality of education are considered. The number of basic qualitative features of modern learning systems is identified. Results of the analysis define the system of limits on computer technology of education and form requirements to a system for monitoring the quality of education.
Рассмотрены различные подходы к мониторингу качества обучения. Определён рядосновных качественных особенностей современных обучающих систем. На основерезультатов анализа определена система ограничений компьютерных технологийобучения и сформулированы требования к построению системы мониторинга качестваобучения. Розглянуто різні підходи до моніторингу якості навчання. Визначено ряд основних якісних особливостей сучасних навчальних систем. На основі результатів аналізу визначено систему обмежень комп’ютерних технологій навчання і сформульовано вимоги до побудови системи моніторингу якості навчання. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-06-11
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/272
10.18372/1990-5548.27.272 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 1, № 27 (2011)
Электроника и системы управления; Том 1, № 27 (2011) Електроніка та системи управління; Том 1, № 27 (2011) |
|
Language |
ru
|
|
Coverage |
—
— — |
|