Record Details

Modernized algorithm and results of the syntheses of the systems to stabilization's of the cruising moving the plane

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Modernized algorithm and results of the syntheses of the systems to stabilization's of the cruising moving the plane
Модернизованный алгоритм и результаты синтеза системы стабилизации крейсерского движения самолета
МОДЕРНІЗОВАНИЙ АЛГОРИТМ ТА РЕЗУЛЬТАТИ СИНТЕЗУ СИСТЕМИ СТАБІЛІЗАЦІЇ КРЕЙСЕРСЬКОГО РУХУ ЛІТАКА
 
Creator Блохін, Л.М.; Кафедра систем управління, НАУ
Білак, Н.В.; Кафедра систем управління, НАУ
 
Subject


 
Description  It Is offered modernised algorithm of the syntheses of the optimum structures of the complex system to stabilisation of the plane in cruising flight in transport echelon at account only casual outraging motion factor. On practical example of the syntheses of the optimum structures of the system to stabilisation of the lateral moving the plane in cruising flight and got result is shown that only to account of the necessary optimum processing flow to on-board navigational information, possible provide competitiveness of the motion plane in echelon.
 Предложен модернизованный алгоритм синтеза оптимальных структур комплексированной системы стабилизации самолета в крейсерском полете в транспортных эшелонах с учетом лишь случайных возмущающих движение факторов. На практическом примере синтеза оптимальных структур систем стабилизации бокового движения самолета в крейсерском полете и по полученным результатам показано, что только за счет необходимой оптимальной обработки потоков бортовой навигационной информации возможно обеспечить конкурентоспособность движения самолетов в эшелоне.
 Запропоновано модернізований алгоритм синтезу оптимальних структур комплексованої системи стабілізації літака в крейсерському польоті в транспортних ешелонах з урахуванням лише випадкових збурюючих рух факторів. На практичному прикладі синтезу оптимальних структур системи стабілізації бічного руху літака в крейсерському польоті та за отриманими результатами показано, що тільки за рахунок потрібної оптимальної обробки потоків бортової навігаційної інформації можливо забезпечити конкурентоспроможність руху літаків в ешелоні.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2005-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1173
10.18372/2306-1472.25.1173
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 25, № 3 (2005); 38-42
Вестник Национального авиационного университета; Том 25, № 3 (2005); 38-42
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 3 (2005); 38-42
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ