Record Details

Обоснование типов систем управления беспилотными воздушными судами гражданской авиации

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Обоснование типов систем управления беспилотными воздушными судами гражданской авиации
Обґрунтування типів систем керування безпілотними повітряними суднами цивільної авіації
JUSTIFICATION OF CONTROL SYSTEM TYPES OF UNMANNED AERIAL VEHICLE FOR CIVIL AVIATION
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
Мatiychyk, Denys; National Aviation University, Kyiv, Ukraine.
 
Subject
беспилотное воздушное судно гражданской авиации; дистанционное радиокомандное управление; морфологический анализ; система автоматического управления
629.7.014-519:681.51/.54(045)

безпілотне повітряне судно цивільної авіації; дистанційне радіокомандне керування; морфологічний аналіз; система автоматичного керування
629.7.014-519:681.51/.54(045)

automatic control system; civil unmanned aerial vehicle; morphological analysis; remote radio control
629.7.014-519:681.51/.54(045)
 
Description Цель: Проблема систем управления беспилотных воздушных судов является сложным вопросом, который требует рассмотрения задач и применения беспилотных воздушных судов. Предлагается и обоснована типология комбинации систем управления для беспилотных воздушных судов гражданской авиации. Методы: Методология исследования основана на применении разновидностей метода экспертных оценок для обоснования вариантов комбинаций системы управления для конкретного типа беспилотного воздушного судна и применен морфологический анализ для генерирования вариантов комбинаций системы управления. Результаты: Раскрыты причины, приводящие к разночтению в типизации систем управления беспилотными воздушными судами гражданской авиации. Рассмотрено соответствие между применением дистанционного радиокомандного управления и типу обратной связи. На базе метода морфологического анализа предложено 25 вариантов комбинированных систем управления беспилотными воздушными судами. Обсуждение: Рассмотрены нормативная, содержательная и техническая составляющие базовых систем управления беспилотных воздушных судов. Для демонстрации применимости результатов использован практический опыт разработки Научно-производственного центра беспилотной авиации «Вираж».
Мета: Проблема систем керування безпілотних повітряних суден є складним питанням, яке потребує розгляду завдань і застосування безпілотних повітряних суден. Запропоновано і обґрунтовано типологію комбінації систем керування безпілотними повітряними суднами цивільної авіації. Методи: Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні різновидів методу експертних оцінок для обґрунтування варіантів комбінацій системи керування для конкретного типу безпілотного повітряного судна, застосований морфологічний аналіз для генерування варіантів комбінацій систем управління. Результати: Розкрито причини що приводять до різночитання у типізації систем керування безпілотними повітряними суднами цивільної авіації. Розглянуто відповідність між застосуванням дистанційного радіокомандного керування та типом зворотного зв’язку. На базі методу морфологічного аналізу запропоновано 25 варіантів комбінованих систем керування безпілотними повітряними суднами. Обговорення: Розглянуто нормативну, змістовну та технічну складові базових систем керування безпілотних повітряних суден. Для демонстрації застосовності результатів використано практичний досвід розробки Науково-виробничого центру безпілотної авіації «Віраж».
Objective: The problem of unmanned aerial vehicle control systems is a complicated issue which requires consideration of the tasks and applications of unmanned aerial vehicles. The typology of control systems combination for civil unmanned aerial vehicle is suggested and justified. Methods: The methodology of the research was based on application of the varieties of the experts method for rationale of the variants of control system combinations for a specific type of unmanned aerial vehicle and the morphological analysis was used to generate the variants of control system combinations. Results: The causes that lead to discrepancies in types of control systems for civil unmanned aerial vehicle are revealed. Compliance between remote radio control application and type of feedback signal are considered. Based on morphological analysis method, 25 variants of combined unmanned aerial vehicle control systems are suggested. Discussion: Regulatory, substantive and technical components of basic unmanned aerial vehicle control systems are considered. The practical experience of the development by Scientific Production Center of Unmanned Aviation “Virazh” is used to demonstrate the applicability of findings.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-03-28
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11417
10.18372/2306-1472.70.11417
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 70, № 1 (2017); 14-19
Вестник Национального авиационного университета; Том 70, № 1 (2017); 14-19
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 70, № 1 (2017); 14-19
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ