Оптимальний вибір комплексу технічних засобів підсистем керування каналів курсу, тангажу та крену випробувального стенду навігаційного обладнання
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Оптимальний вибір комплексу технічних засобів підсистем керування каналів курсу, тангажу та крену випробувального стенду навігаційного обладнання
Оптимальный выбор комплекса технических средств подсистем управления каналов курса, тангажа и крена испытательного стенда навигационного оборудования Optimal choice of the technical means of rate, pitch and roll channels subsystems of navigation equipment simulation table |
|
Creator |
Sineglazov, V. M.; National Aviation University
Dolgorukov, S. O.; National Aviation University |
|
Subject |
багатокритеріальна оптимізація; ієрархічні багаторівневі системи; випробувальний стенд навігаційного обладнання; генетичний алгоритм
UDC 629.735.018.006.26:629.7.05/.06 многокритериальная оптимизация; иерархические многоуровневые системы; испытательный стенд навигационного оборудования; генетический алгоритм UDC 629.735.018.006.26:629.7.05/.06 Multiobjective optimization; hierarchical multilevel systems; simulation table; genetic algorithm UDC 629.735.018.006.26:629.7.05/.06 |
|
Description |
Розглянуто задачу проектування великомасштабних систем. Запропоновано методологію багаторівневої багатокритеріальної оптимізації, яку можна використовувати для розробки програмного забезпечення системи автоматизованого оптимального вибору комплексу технічних засобів випробувального стенда навігаційного обладнання
Рассмотрена задача проектирования крупномасштабных систем. Предложена методология многоуровневой многокритериальной оптимизации, которая может быть использована для разработки программного обеспечения системы автоматизированного оптимального выбора комплекса технических средств испытательного стенда навигационного оборудования Design of complex large-scale systems has been surveyed. In this article it is proposed multilevel multiobjective optimization methodology that can be implemented in the computer-aided design software for technical means optimal choice |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-11-19
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7427
10.18372/1990-5548.40.7427 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 2, № 40 (2014); 33-39
Электроника и системы управления; Том 2, № 40 (2014); 33-39 Електроніка та системи управління; Том 2, № 40 (2014); 33-39 |
|
Language |
en
|
|