Record Details

ОНТОЛОГІЯ ЧИТАННЯ: РЕЦЕПЦІЯ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ ДИТИНСТВА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОНТОЛОГІЯ ЧИТАННЯ: РЕЦЕПЦІЯ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ ДИТИНСТВА
ОНТОЛОГИЯ ЧТЕНИЯ: РЕЦЕПЦИЯ ХУДОЖЕСТВЕННОГО МИРА ДЕТСТВА
ONTOLOGY OF READING: RECEPTION OF THE FICTIONAL WORLD OF A CHILDHOOD
 
Creator КОХАН, Роксоляна
 
Subject художній світ; рецепція; інтерпретація; читач; інтенційна ідея
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
художественный мир; рецепция; интерпретация; читатель; интенционная идея
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
fictional world; interpretation; reader; intentional idea
821.113.5-93.09 Юстейн Ґордер:028.5:159.937
 
Description У праці досліджено окремі аспекти моделювання «рецептивного горизонту» в дискурсі літератури про дітей. Із залученням методологічних підходів рецептивної естетики вивчено особливості розгортання художнього світу прози Юстейна Ґордера, де у фокусі репрезентації перебуває дитина-підліток. Диференційовано основні типи сприймання твору про дитину (дітей, дитинство), а також визначено деякі особливості у трансформації рецепції та інтерпретації смислу романів та повістей норвезького письменника.
Представлено исследование отдельных аспектов моделирования «рецептивного горизонта» в дискурсе литератури о детях. С использованием методологических подходов рецептивной эстетики изучены особенности развития художественного мира прозы Юстейна Ґордера, где в фокусе репрезентации находится ребенок-подросток. Дифференцированы основные типы восприятия произведения о ребенке  (детях, детстве), а также определены некоторые особенности в трансформации рецепции и интерпретации смысла романов и повестей норвежского писателя.
The research suggests certain aspects of the literary text analysis from the point of view of the main methodological approaches of the reception aesthetics that adds some new levels of the literary and artistic phenomena studies to the contemporary literary criticism context, broadens the horizons of reception, understanding and interpretation of artistic phenomena. Those peculiarities of the nature of the artistic phenomenon and the way of its addressing that format a certain way of reading in the literature about children are studied.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-06-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/11334
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 33 (2016); 208-217
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 33 (2016); 208-217
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 33 (2016); 208-217
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ