Record Details

PRESCRIPTIVE APPROACH TO LEARNING OF LINGUISTIS PHENOMENA: CONTENT, MEANING, PROBLEMS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PRESCRIPTIVE APPROACH TO LEARNING OF LINGUISTIS PHENOMENA: CONTENT, MEANING, PROBLEMS
ПРЕСКРИПТИВНЫЙ ПОДХОД К ИЗУЧЕНИЮ ЯЗЫКОВЫХ ЯВЛЕНИЙ: СОДЕРЖАНИЕ, ЗНАЧЕНИЕ, ПРОБЛЕМЫ
ПРЕСКРИПТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МОВНИХ ЯВИЩ: ЗМІСТ, ЗНАЧЕННЯ, ПРОБЛЕМИ
 
Creator ГАЙОВИЧ, Галина
 
Subject prescriptive linguistics; descriptive linguistics; norm, dichotomy; linguistic standard
УДК 81'246.1: 811.16+ 811.111
прескриптивное языкознание; дескриптивное языкознание; норма; дихотомия; языковой стандарт
УДК 81'246.1: 811.16+ 811.111
прескриптивне мовознавство; дескриптивне мовознавство; норма; дихотомія; мовний стандарт
УДК 81'246.1: 811.16+ 811.111
 
Description The article presents results of research of content, meaning and problems of prescriptive approach to learning of linguistic phenomena. In particular, based on the dichotomy "descriptive vs prescriptive" it is concluded that prescriptive linguistic study holds very special place, moreover, main problems of the approach are formulated too.
В статье изложены результаты исследований об содержании, значении и проблемах прескриптивного подхода к изучению языковых явлений. В частности, на основании анализа дихотомии дескриптивный -прескриптивный сделано вывод, что прескриптивное языкознаниезанимает особое место в лингвистической науке, а также названо его основные проблемы.
У статті викладені результати спостережень щодо змісту, значення та проблем прескриптивного підходу до вивчення мовних явищ. Зокрема, на основі аналізу дихотомії дескриптивний - прескриптивний зроблено висновок, що прескриптивне мовознавство займає особливе місце у лінгвістичній науці, а також названо його ключові проблеми.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-05-23
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/8096
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 26 (2012); 39-47
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 26 (2012); 39-47
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 26 (2012); 39-47
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ