Record Details

ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В АНГЛОМОВНІЙ НАУКОВІЙ СТАТТІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВЖИВАННЯ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ В АНГЛОМОВНІЙ НАУКОВІЙ СТАТТІ
ОСОБЕННОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ЭКСПРЕССИВНОГО СИНТАКСИСА В НАУЧНЫХ СТАТЬЯХ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ
THE PARTICULARITIES OF THE EXPRESSIVE SYNTAX USAGE IN ENGLISH SCIENTIFIC ARTICLES
 
Creator Лященко, Олеся
 
Subject наукова праця, експресивність, експресивний синтаксис, діалогізм, повтор, парантеза

научная работа , экспрессивность , экспрессивный синтаксис, диалогизм, повтор, парентеза

academic work, expressivity, expressive syntax, dialogicity, repetition, parenthesis

 
Description У статті проаналізовано засоби і прийоми експресивного синтаксису, які вживаються в науковій статті геологічної тематики. З'ясовано, що такі синтаксичні  конструкції,  як  інверсія,  риторичне  питання,  питання-відповідь,  емфатичні  конструкції  із  дієсловом  do  застосовуються  для увиразнення  авторських  ідей,  ставлення  до  старого  і  нового  знання, посилення  прагматичного  ефекту  тексту.  Серед  найбільш  продуктивних варто  назвати  повтор,  прийом  часткового  лексико-синтаксичного паралелізму та парентезу.
В  статье  проанализированы  средства  и  приемы  экспрессивного синтаксиса,  которые  употребляются  в  научной  статье  геологической тематики.  Выяснено,  что  такие  синтаксические  конструкции,  как инверсия, риторический вопрос, вопрос-ответ, эмфатические конструкции с  глаголом  do  применяются  для  подчеркивания  авторских  идей, отношения  к  старому  и  новому  знанию,  усиления  прагматического эффекта  текста.  Среди  наиболее  продуктивных  следует  назвать  повтор,частичный лексико-синтаксический параллелизм и парентезу.
In  the  article  the  means  and  devices  of  expressive  syntax  used  in  the scientific  article  on  geology  are  analyzed.  It  was  found  that  such  syntactic constructions  as  inversion,  rhetorical  question,  question-and-answer,  and emphatic  constructions  with  a  verb  do  are  used  in  order  to  emphasize  an author's  ideas,  attitude  towards  old  and  new  knowledge,  and  strengthen  a pragmatic  effect  of  a  text.  Among  the  most  productive  structures  repetition, partial lexico-syntactic parallelism, and parenthesis should be mentioned.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-12-20
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/8058
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 28 (2013); 52-64
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 28 (2013); 52-64
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 28 (2013); 52-64
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ