Математичне моделювання інерціальних стабілізованих платформ для наземних рухомих об’єктів Виконано обґрунтований вибір складових
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Математичне моделювання інерціальних стабілізованих платформ для наземних рухомих об’єктів Виконано обґрунтований вибір складових
MATHEMATICAL MODELLING OF INERTIALLY STABILIZED PLATFORMS APPLIED AT GROUND VEHICLES Математическое моделирование инерциальных стабилизированных платформ для наземных подвижных объектов |
|
Creator |
Sushchenko, O. A.; Національний аваційний університет
Korostelev, O. P.; Державне київске конструкторське бюро «Луч» |
|
Subject |
стабілізовані платформи; інерціальні технології; МЕМС-гіроскопи; моментні приводи; моделювання
UDC 629.3.025.2 Stabilized platforms; inertial tecnologies; MEMS-gyros; moment drives; modelling UDC 629.3.025.2 стабилизированные платформы; инерциальные технологии; МЭМС-гироскопы; моментные приводы; моделирование UDC 629.3.025.2 |
|
Description |
Виконано обґрунтований вибір складових інерціальної стабілізованої платформи (швидкісного гіроскопа тавиконавчого механізма) та розрахунок її параметрів. Розроблено математичну модель інерціальноїстабілізованої платформи, здійснено вибір інтервалу дискретності ПІД- регулятора та виконано настройку йогопараметрів засобами Simulink. Розроблено модель МЕМС-гіроскопа ADIS16488 з урахуванням впливу випадкових похибок засобами Simulink. Виконано комп’ютерне моделювання та проаналізовано йогорезультати. Представлено підхід до анализу характеристик інерціальної стабілізованої платформи для наземних рухомих об’єктів на підставі моделювання
The grounded choice of the inertially stabilized platform elements (rate gyro and actuator)and calculation of its parameters is carried out. The mathematical model of the inertially stabilizedplatform is developed. Choice of the PID-controller sampling interval and tining of its parameters isimplemented. The model of the MEMS-gyro ADIS16488 taking into consideration influence of the randomerrors by means of Simulink is developed. The computer modelling is carried out and its results areanalyzed. The approach to analysis of characteristics of the inertially stabilized platform for the groundvehicle based on modelling is carried out Выполнен обоснованный выбор составляющих инерциальной стабилизированной платформы (скоростногогироскопа и исполнительного механизма) и расчет ее параметров. Разработана математическая модельинерциальной стабилизированной платформы, осуществлен выбор интервала дискретности ПИД- регулятора ивыполнена настройка его параметров средствами Simulink. Разработана модель МЭМС-гироскопа ADIS16488 сучетом влияния случайных погрешностей средствами Simulink. Выполнено компьютерное моделирование и проанализированы его результаты. Представлен подход к анализу характеристик инерциальной стабилизированной платформы для наземных подвижных объектов на основании моделирования |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-12-05
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/9977
10.18372/1990-5548.46.9977 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 4, № 46 (2015); 100-108
Электроника и системы управления; Том 4, № 46 (2015); 100-108 Електроніка та системи управління; Том 4, № 46 (2015); 100-108 |
|
Language |
en
|
|